| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
| |
1430返到鋪頭...諗著入倉放野,,*
點知有人困左係入面...阿偉同阿楠去救佢~
WOW....好似人地消防員咁...死撞難撞...笑死我*
take break果陣好on 9 ==
想盡方法整一個完美GE公仔麵...*
食完諗著再食多個...點知比黃潤楠條友仔係我個袋強搶左個...冇MOOD...==''
好彩仲有個係倉...XP
依個時候...阿好嗌我幫佢去打簿....
到我返返黎果陣....我個麵>>熟左>>比啤梨搶埋...
食啖屎先啦..又唔自己買...!!!
TAKE左陣ORDER...阿好嗌我幫佢去大快活買''紅腸雞翼米粉''..
果度D人話冇呢回事....但係阿好話有..話買唔到拉我去打靶....=0=
阿楠話我冇腦....==''
佢話佢買到我今晚要賴乾淨COUNTER達地...==''
之後佢同我一齊去...都係冇..*
條友仔個樣勁KAI...* 以為自己實買到...*
今日都OK得閒...係夜晚忙左陣..*
22XX SUKI返黎..未落閘係COUNTER度食野..!!!
阿好食埋一份..*
今日12點幾收完...*
WITH 軒..SUKI係葵涌村傾計~~~03XX *
PS:: ``CRYSTAL係我GE出馬之下..想走都冇得走..*哈哈XDD
萬歲=}
``COUNTER同事...唔好再SHORT錢..幾百幾百咁落去..
阿好 好慘,,,冇奶粉錢...!!!!@@
|
|
TIME︰2007-08-23 06:00 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
| |
風平浪靜咁係鋪頭過左1日...冇咩客...!!!
12點全世界都收完CLOSING..!!!!走人=}
唔可以再咁貪玩...就快返學啦...><><><'''
功課...冇掂過..!!!
就快返學...鋪頭果度點算????
{我應該點樣去平衡返學業同工作}
我DUM唔低...個個都話走...但係我又唔想走..!!!
我唔想好似F.4果陣咁...返學係咁訓訓訓..*
阿好果晚問我會唔會繼續做落去..繼續升....
唔知...我好有壓力!!!!
如果D人走晒..我都走卦
PS::傻佬話..預計11月尾返黎..*
我應該開心至係!!!XD
|
|
TIME︰2007-08-22 04:00 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| |
就快要返學...完全唔想讀書...咩事...
操你媽個b ==''
點解次次都係咁...前排明明好地地...
但係出完去又好似變返依家咁??
尋晚電話聽到你把聲...
我唔捨得收線....-3-
佢話你搞爛GAP...
|
|
TIME︰2007-08-21 08:33 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | ... | 203 | »
|