| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
| |
尋晚同傻佬傾電話....灘左係房門口GE地下傾...
收左線..唔捨得起身..係地下訓著埋==''
訓到今朝比我阿媽踢醒左....>3<
之後返房再訓..訓到2點幾..又同傻佬傾電話..
傾左1個鐘...長途貴死了!!!
之後搞掂晒D野..去葵芳..軒JOIN..!!!
去左行街買野....嘩..D錢仲快過倒水WO!!!!><
{要草錢+努力上班..!!!!}
夜晚10PM返左公司..!!!!
又1謊言.....點解我次次都信你..
|
|
TIME︰2007-08-15 03:50 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
| |
2007*08*12 {星期日}
冇得坐監...唔夠人要返去幫拖..!!!
RUSH左成日...多人到火都黎埋....
加上星期6果日又踩左13個鐘..攰上加攰....><><
2045收工...抖吓先*
等埋SUKI收工..!!!!
2007*08*13 {星期1}
3:30AM WITH阿好..文仔..火雞..RICKY..SUKI去草根..
係咁搞爛GAP...笑死我!!!
4:10AM 走嚕...返到屋企5點半先訓...
訓到10:37AM又要彈起身...沖涼上班去....!!!
TAKE BREAK果陣飲完野肚痛...某左係SB...
點知比阿楠坐鬼著我條頸...KELVIN坐埋上黎....
好痛...比佢地2條友仔搞到喊....><><><''
夜晚唔多人...8:25PM收工...
等埋SUKI去食野...* =}
PS::個個都話走...咁點算????
|
|
TIME︰2007-08-14 03:29 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
| |
痴線..返幾點都唔清唔楚....
搞到12點返左去-3-
喉嚨冇咁痛..比尋日好左少少=]
阿好話因為我今日咁抵死返左12..要罰我收埋CL....><><''
今日踩左12小時.....好攰..
收COUNTER收得非常之慢...
我同阿軒都撻皮...
01XX AM先走..
PS::聽日做1日隱形仔...=]
之後星期1 + 星期2 + 星期4 + 星期6都唔洗返..*
依家睇緊14歲的媽媽...=}
一陣又返12....XDDD
|
|
TIME︰2007-08-12 04:09 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | ... | 203 | »
|