| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
| |
星期5同星期1都放左學校飛機....
比自己FREE左咁多日....
加埋之前請病假果D...都有4日啦.....
玩完 係時候承受返個結果LU!!!
比人鬧..記大過都冇咩所謂...冇咩感覺..!!!
只不過..覺得自己好衰女..
佢做咁多野都係為左我好!!為我前途...
我成日都叫佢信我..佢表面唔信我..
心入面就比機會我 我知咖!!
但係我做D野又令到佢失望....
今次曠課又麻煩到佢...
搞到學校打黎同佢講..MAMI要幫我撐掂佢~
學校以為佢唔識教女...><''
其實係我唔生性JA...
尋日經過佢返工間鋪頭..見到佢做野個樣..
做到咁辛苦....我個心酸左一酸!!!T^T
對唔著!`
|
|
TIME︰2007-10-10 05:30 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
| |
返工..KEEP著遲到==''唔該晒RICKY周打比我`嘻!
遲左1小時***
今日都冇咩人`同實仔串咀串到好興奮!!真係想打9佢~
夜晚7點開始THE皮....
好彩夜更D人返左黎JA!!!YO!!
阿好10點準時放我走=}多謝丫!!
死返屋企沖涼換衫...WOW..2日冇沖涼....哈!
23:30返返去鋪頭..
等落閘齊齊去食宵夜..!!!
本黎同沙膽阿絹吹水玩緊!!*
之後阿楠又返埋黎WO..BILLY又出左黎整埋D RECORD!!
條友仔傻NA左..
寫我係土耳其出世...==''笑到我仆街!!
母女變左做女母!!!! ON9`!嘻..
之後HEA多陣就齊齊去高芳街食大排檔..
一行7人 {阿好..BILLY..沙膽..阿絹..阿楠..同1個我唔識GE}
勁好食!!!YO!!
一路食..一路傾計..好正咖..好WARM>3<''
我鍾意!!!!哈哈~`
傾到03XX..走嚕!!!!
返屋企訓教..!*
PS::阿好唔會唔返黎咖可?! 你仲要同我打孖DRAW咖!!!
希望你生個得意GE B啦!!!
講真..我好佩服你....
自己大著個肚咁辛苦都零願自己攰都放我地抖..
仲要收埋CLOSING!!! =}
咁遷就我地呢D衰員工!! 得你`
|
|
TIME︰2007-10-10 05:21 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
| |
WITH KWAN..阿揚..阿子..阿東係新都會出面HEA..*
之後向M記進發..`!
01XX KWAN要返屋企交人!
跟著我同阿揚..阿子去左NEWAY唱K!! {阿子請}
YO!!好癲`I LIKE~整晚都是唱K..
筋疲力盡了-3-
05XX回家..0630先至訓....ZZZZZ''
諗著訓一陣返鋪頭訓..咁就唔遲到.....
訓過龍都有人拍醒我..!!!
點知....係屋企一訓就訓到1440 -000-''
原黎好多人打過比我```SORRY...
即刻死返工!!!!
本黎返12...足足遲左3小時,,,*
講真..真係我錯..!!!學沙膽話:::唔莆咪冇事囉`
不過有人打我小報告,,,*
但都有人力撐我`謝!!
講真..呢4日都係踩10小時..*
RUSH又未停過咁..真係好攰咖!`
你就岩岩放完假..梗係醒神到不得了啦==''
ON9黃潤楠收埋阿程部電話比我踢爆左...
條友仔打9我....-00-你死把啦!!
本來唔收CL..但係都係幫埋啦..
鬼叫今日我遲到咁水皮咩?!
又唔想阿好陀著個B琴高琴低咁辛苦!!! =}
同沙膽拍..2355收晒*
廚房+SB+COUNTER同一時間收完!YO!!
同阿好..BILLY..沙膽走!!好耐冇試過咁早了XP
WITH BILLY..沙膽係草根門外傾計...
之後食野..食完又出返去傾!!!
03XX回家了!!!打網誌~嘻``
今日有幾個人問我..你冇讀書啦咩?!
有丫..我點都會讀埋個F.5 GE..!!
但係我由頭都尾都冇諗過要升F.6...
MAMI你唔好再迫我啦!!!
依份工有咩出路丫..我知咖BO!!!
但係鬼叫我係度學到好多野咩....=}
應該過一排又有一班新人入黎LU....
同我同期果D都走得7788....-3-`
新人士新作風....應該要去接受GE..
鍾意返工多過返學勁多!
雖然係依度唔係個個都鍾意我...
但係係N16我覺得好WARM..
做野做到攰果陣個個都係粗聲粗氣咁講野..
但係收左工又玩埋一舊咁`
阿好今日同我講左D野..
都覺得幾感動咖..知有人對我好!`
依D都係我唔捨得離開GE原因!!
由大家一句野都唔講..直到今日佢同我講左句''唔該''!!!
都夠晒啦///哈哈!`
今日遲到..換黎GE結果唔係比人鬧...
係返而令我知道左好多野..!`
做左半年啦...我想係度學多D野..
唔洗淨係係個COUNTER度TAKE ORDER咁冇用`
STAR啦..識得咁少野..><''
PS::今日我又整左1日假比自己...
本黎係SPORT DAY2...
放埋星期2又要回校上課了==''
連續放5日假真係好正..
見人地返學我返工個感覺好特別!!!嘻`
|
|
TIME︰2007-10-09 04:52 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | ... | 203 | »
|