| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
| |
8月既最後1日..=}
新1個月...我想大家都可以開開心心*
你,,要笑!!!!!嘻```
係時候變回學生了....
依家係9月1日.,*
仲有3個月...傻佬返黎嚕!!!!
|
|
TIME︰2007-09-01 03:31 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
| |
這幾天電腦壞了...沒有更新日誌..
前天..認識了兩位波濤的朋友..*聊了多個小時..
對話當中..學懂了很多...
忽然有一種想法..去做好每一樣東西..!!!
總有人欣賞*
沒有想過這兩個剛認識我的人會對我說這些道理..
沒有想過這他們心中也有一把尺* =]
[[TODAY]]
05xx 傾電話...
覺得自己好低能...
件事都唔關我事..而且都唔到我去理..
但係我可以喊....
反而你就可以講到冇所謂咁..
你對人好..人地對你差...
希望你真係可以做到咁理智..!!!!
最終大家都笑返..!!! =} 哈*
即使被騙過也好..願做你好友*嘿..
黃潤楠..生日快樂..*
你個BOBBY仔...要笑!!!!!
|
|
TIME︰2007-08-30 12:21 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
| |
飽晒..剛剛黃經理請食M記* =}
話說..今日CLOSING要搞CLEANING!! ==''
慢慢卒...慢慢執...* 個DISPLAY..雞LUN好乾淨... =] 好有滿足感!!!
個COUNTER靚晒!!!!YOYOYO~~~
搞掂..2點幾am..
係度HEA...黃經理話請食M記!!!
未去之前發生左D小插曲....我同SUKI續一比黃潤楠呢條仆街DUM落垃圾筒....=''=
3點am....走LU!!!
WITH<<黃經理..沙膽..楠..軒..肥..SUKI>> 去M記!!!
哈哈...好似踩佢場咁*
發覺...黃潤楠係冇腦GE....佢果2隻雞翼比我KO左...* 我食完佢先知=}
一路食..一路睇吓人地M記 D野..
佢地D野勁方便...我地雞記應該學野佢~*
4am...返屋企!!!
``軒..今日係你GE LAST DAY...
以後SB唔知會變成點....我唔想成日比牌....><><''
同埋CLOSING冇人幫我拖啦.....=0=
``鬼門關大開....黃潤楠你驚就唔好出街...!!!!!
|
|
TIME︰2007-08-27 06:18 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | ... | 203 | »
|