您已經停留了

 

vicki0516
暱稱: VICKI``*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
:::CINDY'S XG,,
JACKIE XG
SuKi仔=)
N16//軒
相簿>3<

 

2007 年 11 月 8 日  星期四
 




統測左2日..`測左3科...
應該得1科pass..@@
野野1拎起本書..唔夠1分鐘就拎第2樣野黎玩...-0-''

不是讀書的材料....=}






聽日冇野測..唔洗返YO!!!
`但係要返工..1300---2100`
努力吧...第1日..好好睇睇!!!



誰是......?!

             
TIME2007-11-08 01:49 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]         



 

2007 年 11 月 7 日  星期三
 




噢噢...出糧嚕又!!!
今期糧係最後1次 N16出比我*
話左走就走...唔捨得又點...唔會再返去LU!!!
2007.04.04----2007.10.28



做左7個月嚕..
初初咩都唔識咁...白牌仔1個..
直到識左班同期入黎GE朋友仔`
舊GE走晒..升左做STAR,,@@''
係依7個月入面好開心咖..
學左好多野...對人方面定工作方面`
同人FD過..炒左..
同人1齊過...散過...
係鋪頭HEHE哈哈1日...
又試過黑口黑口咁過左日....
收CL收到好開心...又試過收到發晒脾氣...!!! \ ___ /''
暑假日日玩到唔願返屋企...坐公園..草根..鋪頭~吹水吹天光!!!
感覺非常好!!!!^^''

但係依家..好多同我同期入黎GE都走左...
有D就第左信唔做!!!
而我就係因為覺得做得唔開心..所以走...!!!
覺得入面D人唔同左好多..我都冇心機再係度做落去LU!!!
{可能覺得自己真係冇鬧我啦....但係D語氣令我覺得好難受}
{唔好意思BO...搞到個更表亂晒!!! -3-}
其實點解依排會流失咁多人????!! 真係做得辛苦咩~?!真係為左讀書?!
我又唔覺WOR..如果真係辛苦..我地都一早走左啦...!!!
係邊個人..有D咩問題...諗吓啦!!
`記得我應承過阿好..到佢返黎果日我仲會係度做....
`我守唔到承諾....

黎左批新GE人...我覺得好難頂...!!!-000-
頂唔順...




努力搵工!!!`

             
TIME2007-11-07 03:24 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]         



 

2007 年 11 月 6 日  星期二
 




想跳過波濤做...但一定做唔黎`
人善被人嬉....-0- 唔LuN係牙?!
最遲過埋個U-TEST就拿拿林搵野做!`

岩岩係屋企搵返本存摺同回綁証!!!!YOYO!!*
長隆之旅....希望舉行得成啦^^''



長洲....CANCEL左==''


靠自己喔!!!!@@

             
TIME2007-11-06 06:22 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]