| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
| |
2*
20XX---22XX同KWAN行左陣間街..
落去新機地JOIN波濤人!!
再過熊貓打機``
中間有大插曲!!!! -3-''
3*
02XX離開熊貓..佢地去食小茶飯...
唔食小茶飯GE就走嚕..去左人地度訓!!
一訓訓到16XX..
沖涼走人..WITH阿揚..KWAN..阿子去西9溜冰!!!
比阿子整趺我2次-000-
唔係咁識都未至於衰到要仆街...最衰都係你!!!!\ ___ /''
20XX玩完行西9...
食棉花糖....第1次比人擺門><''
$6細細舊.....去第2間$5~仲大過我個頭X3!!!
返葵芳..WANKO..阿東..臭狗JOIN!!!
去大排檔....今次完全比人擺門....
咩都少咁1D...仲要有小強-333-
4*
01XX走嚕..去人地度訓教仔!!
攰到仆街....訓到0830走LU!!!
回家>>0945再上阿e度..
1030返屋企訓教..^^''
1400落街..買左2件衫!!!
18XX去深水埗食飯WITH老豆!*
2100接人收工..又冇返屋企訓...第3日嚕..-0-
同佢屋企人齊齊睇電視..網絡3..
5*
01XX訓教..冇LALA話起身煮野食!
勁好味...對著個''槍''拋鑊..!!!好犀利><''
食飽飽..又走去訓教LU!!*
訓到11:20AM..又要起身啦>0<
好彩今日唔洗返學!!!!YOYO~
12:40同阿君+佢2個FD食LUNCH~
之後返屋企沖涼訓教...^^''
16XX WITH JACKY出街..
條友仔依家變左大忙人....仲識諗左好多..
而我就係以前GE佢~~~~ -3-
陪完佢..HEA左陣,,走嚕!!!
返埋聽日...U--TEST......>3<>3<>3<
幾時有工返..我唔想游手好閒,,,,*
|
|
TIME︰2007-11-04 06:13 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
| |
9違了的日記...`
依排,,發生左好多事`
唔講咁多....開心+唔開心>>在心中!!!
學校..屋企..功課..工作..{朋友}
樣樣都給我煩惱!!!\ ___ /
|
|
TIME︰2007-11-02 04:21 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
| |
還對昨天晚上的事一塔糊塗,,,,`
我做錯了什麼....
至少你也說給我..好讓我改過!!!!!!
|
|
TIME︰2007-10-29 02:07 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | ... | 203 | »
|