| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
| |
11月7日---11月13日統測週*>''<
唉..成個月除左星期六日,,,得個3日假-0-
11月5日..11月9日..11月21日....
想約我..快d`丫!!!
期待10/11--11/11....長洲之旅`
|
|
TIME︰2007-10-25 07:28 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
| |
前幾日假期..都冇咩返過屋企!!
去左人地度訓..=} 鬼叫MAMI LOCK我門><''
見得最多都係阿揚..阿子..WANKO..阿君..東!!
你地個個都錫我``>V<''
有晚..阿子講GE 1喲說話..令到我喊左出黎!!=000=
好鍾意有人對我好!` 21/10
[[琴日]]
1放學就落波濤搵佢地~嘻嘻`
感覺好新奇好正,YO!
LALA林再返屋企做埋D功課..
訓左1個鐘教..沖涼再JOIN佢地!
坐左陣間凍死我嚕!!2320回家去!``WOW!!
SMS...............=}
[[TODAY]]
晨早流流激流-3-唔好意頭!!!
SMS渡過!!
放學影班相..LAST1次..但感覺不太好!
1630 WITH FING走!!
去波濤食野...大大碟意粉!!!飽到我丫!!!
{高佬好~~~吸引.............個身形}嘻`
行街買左件衫返屋企LU!!!
夜晚又出左去波濤..
又同阿子..阿揚..WANKO..阿東..臭狗去食羊腩BO!!=}
01XX回家`
|
|
TIME︰2007-10-23 07:54 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | ... | 203 | »
|