| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
| |
分開了1年 現在回來了
理應很開心 很值得興賀
但 1切都不同了
因為有了另1個他
不懂得選擇
你倆都很鍚我 愛我
而我 三心兩意 的確令你們對我失望
事情拖拖拉拉 我知都令你們辛苦得很
1個 我曾承諾會等你 直到你回來
回想起以前1起的畫面 的確很甜蜜
但總覺得距離愈來愈遠 現在 我也愛著你
另1個 很鍚我 為了我改變了不少
雖然有時你的脾氣差和沒有交''帶''
但我也不想在這個時候掉下你
看見你 不禁令我流下淚
可能 我最愛的只是自己
因為我為著自己去著想罷了
朋友 謝!
|
|
TIME︰2007-12-01 11:06 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
| |
岩岩睇完e生返黎
唉`原來我仲未退燒
成個星期啦`救命
喉嚨仲未好返`今次大鑊野
十級嚴重`
打左支針`好左的話聽日打多次搞掂
唔好的話就安排入e院放膿
什麼''偏桃線''發炎`搞到我冇啖好食`
黑人憎
好返我要食返餐超級大茶飯`我頂
|
|
TIME︰2007-11-23 05:27 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
| |
由期撞鬼-3-奶晒野......
由星期5發燒....大病!!!!
直到星期1都未退燒.....
睇左2次E生....什麼''偏桃線''發炎.....
講野都講唔正...食咩落去都痛.....-000-
{聽聞寶華都衰左係佢手上}XP
D藥仲要食到星期5......唉!!!
另一單....隻腳又甩左臼....
蹺腳蹺到甩左臼..搞到左腳長左2寸....
行路成隻怪獸咁...好彩佢睇左1次整返好...=}
但係都要覆多幾次診.....MY GOD`
終於知道....邊個對我最好!!!! MAMI.,*
|
|
TIME︰2007-11-21 07:34 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | ... | 203 | »
|