| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
|
|
太好啦,,,
終於都唔洗溫書啦,,,
雖然仲有2日先考完,,,
不過考埋今日既商業就唔洗溫書啦,,,
琴晚本身諗住早d訓,,早d起身溫書,,,
12點幾就上左床啦,,,
跟住比隻蚊搞到我冇覺好訓囉,,
比佢針,,又要係耳邊到飛黎飛去喎
煩到嘔囉...
好痕到死喎,,,
到2點幾都未訓到囉..
訓左一左又嘈醒呀,,
最後6點頂唔順起身溫書算....
好彩我溫果d佢都有出姐..
考完即返屋企訓覺,,
本身都訓得好好的,,,
點知一位小姐一個電話黎就嘈醒左啦,,,
之後仲訓唔返喎,,
真多得呢位小姐唔少呀,,
之後成家去左飲茶,,正
|
|
刊登時間︰2008-06-21 11:42 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
|
聽日果科終於都唔洗溫啦,,
今日既pa,,,
也不想提起了,,,
算了,,,
仲有5日就考完啦,,
加油呀...
好想去台灣走一個圈呀,,
好想感受下JAY成長的地方,,,
要努力草錢,,,
草到下年就可以去啦.... |
|
刊登時間︰2008-06-19 12:11 AM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | ... | 303 | »
|