好記得有一年我就黎到我生日個日子”發生左一件事,出現左一個對我
好好既男仔”因為個陣時既我只係想揾一個愛我’關心我’鍚我既人,..
我就同左佢一齊”日子一日一日感過,..我就同左佢講做返朋友”因為
我一直都鐘意唔到佢”我唔想佢一直感為我”對我感好.,,我好記得我
有同佢講過我好鐘意ck鼠”佢四周圍感揾”買左2件ck鼠既野俾我”
我知道ck鼠d野好難揾<所以我個心好內疚..我知道佢真係真心對
我”佢係一個有錢既人”但我唔想因為感先同佢一齊”我想既係我能夠真心
感鐘意佢”但我做唔到”所以我放棄”放棄左一段好好既感情”但我最後明白
到有陣時有d野機會俾左人就會傷害到人”最傷個個唔係自己而係對方”
我令願去愛一個佢唔愛我既人”好過佢愛我”而我唔愛佢”令到對方受傷 |