今日得閒冇野做"見到有相簿整....就整左d相落去]..你地得閒睇下吖<我會加相落去架,..唔靚唔巧笑吖"都唔巧講出去吖>係喎""6曰28日謝師宴喎,..係邊到開呢?幾點呢?着咩衫3巧呢"?咩都唔記得...都係問下d同學仔至得,..掛住返工都冇揾過d同學仔,..好似好唔巧意思>3<”塭日得閒約你地出黎食飯先得<...感耐冇見過,.. 係到諗星期5返唔返大陸巧呢"??吖苑個朋友仔生日..感岩又放假..但落8仔都冇嘢做,,,點巧呢" 唉!都係唔落喇"<巧攰-3-訓教lu/''
〉沒有
完美而
美好的結局﹋〈
呢幾排成日都係屋企溫書,温到就黎癲>0<日日都温書温
到頭都痛....呢排都冇出街玩..勁悶=-=”唉!!我
啊媽個fd之前出街見到我煲煙,之後同左我啊媽講-,-
整到我俾人罵<佢媽媽‘啊”<關佢咩事丫,講麥q啊!咒佢全
家俾車車屎左<整到我勁火
琴日返返下工頂唔住∼就放工去睇e生!!呢幾日又胃痛,又
肚痛!痛到就黎死感制!!去睇e生...e生講就話腸胃炎--”
痛到咩都唔知道!!而家個樣唔食得呢樣唔食得!巧慘丫><
平時成日鐘意出街玩既我∼而家出都唔想出∼痛到唔想出--救命丫><
日日都唔得閒!!--”日日都出去玩..返完學∼又走去
返工都唔得閒打日記--忘記左有日記呢樣野喇-6-而
家訓教之前打下∼有得俾你地睇下∼!!之前發生左太多
事啦∼整到我都冇心情!日日都發夢∼唔想上堂∼日日訓
教∼zz嘿嘿...而家心情好返好多lu<..