| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 8 月 21 日 星期四  |
2008 年 8 月 20 日 星期三  |
| >< Y??會感架>< |
分類: 未分類 |
今日返工冇心機,..都算喇''
冇啦啦要賠$150>_<
9點幾到,,,
我同個同事都做緊野"
冇人係門口"
之後出面響,..
我地走左出去,..
唔見有人,..
走左去銀包位到發現唔見左個銀包>︿<
唔知咩事囉"
我頂佢個XX丫,。。
銀包都偷,,,,,小心俾鬼X你丫''
要我同SIN SIN賠$$,,,
又要寫事故報告""
我 ,...整到我感嬲'''冇晒心情
點解你會特然之間對我感好""
我真係唔明你點諗,,..
我放棄既時候"你先黎着緊我""
但你而家做既野,,已經太遟
你都知道我要放棄''冇人可以阻止,..
我點愛你都好,...但我知道已經冇可能
因為你已經傷了我,...
|
2008 年 8 月 19 日 星期二  |
| 其代"" |
分類: 未分類 |
20號琪琪生日喇">B<

佢就係琪琪,...佢戴左我個太陽鏡-3-’’’不過好型
|
2008 年 8 月 18 日 星期一  |
| 你知道嘛"""" |
分類: 未分類 |
你知道嘛''
遇上一個互相深愛既人,..
係十分有緣既事<
而缘份就像一陣冇定向風,
根本唔知它會在什麼時候黎"更不知它會不會再黎"
所以只要可以 
而我仍有一分氣力去愛的話"
我都會去盡力愛到底,..

|
| 好痛"">< |
分類: 未分類 |
>,,,,,<"今日8點半鐘起身""返工開會"
我已經痛到想喊,...
又要聽經理講野.,..,.,.
又要我出聲野,...><
me就黎想殺人,。。
又痛"又多野煩,..
vicky小姐:就黎想暈,...
終於放工喇'''
可以去睇e生喇""
入左那打素-3-
ii陪me去"" 
好彩係個女醫生"
vicky小姐就問佢;開頭會唔會有事??
e生講如果水廔爆左會有危險,...
聽完之後o 左咀,。。
唉’’vicky小姐真係多野煩,..
唔緊要,..有你地陪住^_^
[vicky小姐]呢個花名
係toby主管日日都感叫ME-3-
|
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 14 | »
|