差唔多1點我同我a儀返左m記開萬聖節party∼同d同事玩同食野∼
之後3點幾∼我同啊a儀,a卡.a興一薺去海濱吹水∼巧鬼凍-w-””之
後5點幾送a儀返屋企∼我去左太和m記塭我家姐,食埋早餐∼a儀就落左
黎啦∼之後返返屋企洗白白∼11點到返工∼成日冇訓到∼12點我同a儀
開工∼勁累!!--9點幾返到屋企∼累<<..
今日放左學之後∼巴士走左∼同a儀就坐的的返工!!返到去整野∼着33
就出去打卡返工∼我出左去收$$個個位到∼做做下∼就俾人叫左去dc
(出面個個雪糕位)得我1個係到∼巧悶悶-3-..得閒就同大堂d人
傾下計計∼6點幾到就去食野野∼入到去食野野∼見到a儀都係到∼>v<
我地食完野之後就走左出寺煲煙∼∼之後就返返去做野∼a儀就出左去大
堂到做∼我就去返dc到做∼巧鬼c悶唷∼><
今日放左學之後就走去返工∼-3-着完衫衫,整埋野就出去做野lu∼∼
做到7點到就食野野啦∼>v<*半個鐘之後又出返去做野野lu∼我出去
做返收$$個個位∼點不知∼個客要薯條∼冇人炸-3-∼因為冇哂薯條∼
要走入去雪房攞∼個經理叫左我去攞薯條-3-∼要開薯條箱∼一開整到反
甲><巧痛勁流血..個經理入左黎∼幫我攞∼叫我出去∼佢攞完野之後∼
就幫我整隻手∼勁痛><佢幫我整完之後我就出返去收$$個個位到做野∼
今日同a儀,a Ying出去尖咀ceo唱kk..本來有男仔去架∼
佢地放左飛機∼得我地3個唱∼去到ceo要等位!!等左一陣就入
得去啦∼*v*..之後見到好(咸濕)個個男仔--..我地得個2個鐘
唱炸-3-唱完整之後就返去富亨∼∼點不知冇野做--..就叫左君怡帶
佢隻貓貓∼睇完之後∼就去塭危海佢地吹下水∼7點到∼陪a儀等巴巴∼
就返屋企lu**
今日返工返11點∼放5點∼勁累==!!返到屋企a儀話出去大尾督∼
7點幾到就出去啦∼個緊時啊玲係大尾督等我地∼就一齊bbq>v<‘
燒燒下野食∼落雨--...就去第2個位燒∼到11點幾到就走返富
亨玩∼玩到1點幾先返屋企勁累∼周身痛==’’