。●+只有相信,我才感覺到你+,。]
  
[*。.只有相信,這一刻’我更加珍惜=*`
  
  
  
  
  
  
 
  
  
  
vicky1328
暱稱: ﹏國瓜”﹙vlw﹚
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
新既一年,..
2009.12.26
諗唔到野"好辛苦,..
11月13日""好耐都冇上...
嘩""" 好耐都冇打過...
文章分類
全部 (68)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 68
留言總數: 24
今日人氣: 2
累積人氣: 1323
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 10 月 22 日  星期六   晴天


係m記玩 分類: 未分類

差唔多1點我同我a儀返左m記開萬聖節party∼同d同事玩同食野∼

之後3點幾∼我同啊a儀,a卡.a興一薺去海濱吹水∼巧鬼凍-w-””之

後5點幾送a儀返屋企∼我去左太和m記塭我家姐,食埋早餐∼a儀就落左

黎啦∼之後返返屋企洗白白∼11點到返工∼成日冇訓到∼12點我同a儀

開工∼勁累!!--9點幾返到屋企∼累<<..



2005 年 9 月 30 日  星期五   晴天


返工-3- 分類: 未分類

今日放左學之後∼巴士走左∼同a儀就坐的的返工!!返到去整野∼着33

就出去打卡返工∼我出左去收$$個個位到∼做做下∼就俾人叫左去dc

(出面個個雪糕位)得我1個係到∼巧悶悶-3-..得閒就同大堂d人

傾下計計∼6點幾到就去食野野∼入到去食野野∼見到a儀都係到∼>v<

我地食完野之後就走左出寺煲煙∼∼之後就返返去做野∼a儀就出左去大

堂到做∼我就去返dc到做∼巧鬼c悶唷∼><



2005 年 9 月 28 日  星期三   雨天


巧痛>^< 分類: 未分類

今日放左學之後就走去返工∼-3-着完衫衫,整埋野就出去做野lu∼∼

做到7點到就食野野啦∼>v<*半個鐘之後又出返去做野野lu∼我出去

做返收$$個個位∼點不知∼個客要薯條∼冇人炸-3-∼因為冇哂薯條∼

要走入去雪房攞∼個經理叫左我去攞薯條-3-∼要開薯條箱∼一開整到反

甲><巧痛勁流血..個經理入左黎∼幫我攞∼叫我出去∼佢攞完野之後∼

就幫我整隻手∼勁痛><佢幫我整完之後我就出返去收$$個個位到做野∼



2005 年 9 月 19 日  星期一   晴天


中秋節既第2日 分類: 未分類

今日同a儀,a Ying出去尖咀ceo唱kk..本來有男仔去架∼

佢地放左飛機∼得我地3個唱∼去到ceo要等位!!等左一陣就入

得去啦∼*v*..之後見到好(咸濕)個個男仔--..我地得個2個鐘

唱炸-3-唱完整之後就返去富亨∼∼點不知冇野做--..就叫左君怡帶

佢隻貓貓∼睇完之後∼就去塭危海佢地吹下水∼7點到∼陪a儀等巴巴∼

就返屋企lu**



2005 年 9 月 17 日  星期六   晴天


累!! 分類: 未分類

今日返工返11點∼放5點∼勁累==!!返到屋企a儀話出去大尾督∼

7點幾到就出去啦∼個緊時啊玲係大尾督等我地∼就一齊bbq>v<‘

燒燒下野食∼落雨--...就去第2個位燒∼到11點幾到就走返富

亨玩∼玩到1點幾先返屋企勁累∼周身痛==’’