vickyaya
暱稱: 愛睡之星
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
迎月
第二天
日記一篇
要停喇!!
good day~
文章分類
全部 (31)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
站內搜尋
日誌統計
文章總數: 31
留言總數: 52
今日人氣: 1
累積人氣: 965
2008 年 1 月 11 日  星期五   晴天


心裡所想! 無奈 分類: 未分類

e+係零晨1:59分!~

但係...我仲未訓.../0\"

可能係因為飲左D 0架啡既關係啦!~唉...

我真係唔飲得架啡,除非果晚唔想訓~

E+有D後悔飲左呀~聽日仲要返工架~=0="

終於...的起心肝打日記~

但唔明點解次次打親都係唔開心既野~

唔通無開心既野值得我去記低??

開始...發覺人際關係...有D問題,

UM...係我問題定人地問題呢??

真係攪唔清楚>^<

淨係覺得...越來越被"彿視"咁

哈~真係可悲.........

MAYBE自己太過自我保護,

無乜表演自己掛...

所以D人都唔覺得我存在既MAIN PIONT~

其實...我真係唔想咁架~!!!

好想好似人地咁咁健談,可以BELEEBALA咁講野~

但...我太驚講錯野,得罪人~

又驚"口答"嗲比人話多事~

埋堆又驚比人話都唔知博咩~8掛等等...

所以.......唯有唔講野.....以為咁就無死啦~

點之....仲好似衰多"程"TIM...

D人會覺得我係好靜,好悶,又無黎醒目既人~

因為我10問9唔應既~!

唔係唔應,一句起兩句止果D囉~唉~!

真係唔知點解...唔知同佢地講咩><"

唉...我可以醒目D,個腦轉得快D..咁就好喇~!!!!!

同埋覺得自己既自私心重左好多=0=

    乜都睇唔上眼咁~唉...死唔死~

有無人開解下我呀!

好想學跳舞~好想學跳舞~好想學跳舞~好想學跳舞~

好想學跳舞~好想學跳舞~好想學跳舞~好想學跳舞~

好想學跳舞~好想學跳舞~好想學跳舞~好想學跳舞~

好想學跳舞~好想學跳舞~好想學跳舞~好想學跳舞~

好想學跳舞~好想學跳舞~好想學跳舞~好想學跳舞~

好想學跳舞~好想學跳舞~好想學跳舞~好想學跳舞~

好想學跳舞~好想學跳舞~好想學跳舞~好想學跳舞~

好想學跳舞~好想學跳舞~好想學跳舞~好想學跳舞~

好想學跳舞~好想學跳舞~好想學跳舞~好想學跳舞~

 

 

 

 



2007 年 12 月 21 日  星期五   晴天


感動~ 感動 分類: 未分類

今日...上午無咩野做...好hea咁過左半日~haha

到下午/0\...開始黎料喇又....

d野又係咁加加加~~~

又變左一座小山=.="

做到我個頭實哂!!!!

跟住....當我問表姐拎野既時候....口窒窒~

佢唔知我講咩,我又唔知自己講咩既時候...

(公司既)亞媽就幫我講番清楚比表姐聽~

唉...當堂覺得好"魚",但又好感謝亞媽既幫口~^^~

之後亞媽問我點...ha~我話無咩野丫~

佢話:【如果岩既野唔怕大聲d講,如果講到口窒窒人地更加唔知你講乜......

(閱讀全文)



2007 年 12 月 2 日  星期日   晴天


晴朗的一天 驚訝 分類: 未分類

唉...有人應承左我D野無做到...心淡囉...

去旅行既日子越黎越近,

心情越不安...唉...!

又未汁野~

好驚到時自己"留"呢樣果樣...

仲之就唔知點咁啦~

好想快D過左果幾日呀!!!!嗚嗚嗚~~



2007 年 11 月 29 日  星期四   晴天


超正既一日~^v^~ 疑惑 分類: 未分類

哈哈哈哈~真係無諗過今晚會發生咁既事~

事原係因為表姐個客送左兩張音樂會票比佢,

但係睇完之後就話無興趣,

because好多都你樂壇新人,唔多識~

so就比左我喇~咁我見有小方嘛~咁梗係去啦~kee

我就搵左亞妹陪我去睇~呵呵

咁佢既年紀去睇實岩~

咁放左工即刻去紅x火車站找妹~

但點知我地攪錯左地點,攪左一陣先出發=.="

去到見到好多後生仔女丫~kee~(因自己而老了)

到左開場時間見好似都未入得場,就去8下......

(閱讀全文)



2007 年 11 月 27 日  星期二   晴天


隨心寫~~~~~~~ 分類: 未分類

um...都好耐都無上黎喇~

其實都係因為...自己懶啦~><"

放左工返到屋企淨係想【目訓】!

真係好累好累......

唉....近排係度諗....夠竟...自己係一個點既人....

唔知點解,最近覺得自己好自私,

um...但唔識點講,總之...《我擁有緊既野,唔該唔好過黎同我share,好嘛!

我暫時想獨佔》

如果唔係,我會覺你好衰架><"

避開我~好嗎~......

(閱讀全文)