| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 1 月 11 日 星期五  |
心裡所想!  |
分類: 未分類 |
e+係零晨1:59分!~
但係...我仲未訓.../0\"
可能係因為飲左D 0架啡既關係啦!~唉...
我真係唔飲得架啡,除非果晚唔想訓~
E+有D後悔飲左呀~聽日仲要返工架~=0="
終於...的起心肝打日記~
但唔明點解次次打親都係唔開心既野~
唔通無開心既野值得我去記低??
開始...發覺人際關係...有D問題,
UM...係我問題定人地問題呢??
真係攪唔清楚>^<
淨係覺得...越來越被"彿視"咁
哈~真係可悲.........
MAYBE自己太過自我保護,
無乜表演自己掛...
所以D人都唔覺得我存在既MAIN PIONT~
其實...我真係唔想咁架~!!!
好想好似人地咁咁健談,可以BELEEBALA咁講野~
但...我太驚講錯野,得罪人~
又驚"口答"嗲比人話多事~
埋堆又驚比人話都唔知博咩~8掛等等...
所以.......唯有唔講野.....以為咁就無死啦~
點之....仲好似衰多"程"TIM...
D人會覺得我係好靜,好悶,又無黎醒目既人~
因為我10問9唔應既~!
唔係唔應,一句起兩句止果D囉~唉~!
真係唔知點解...唔知同佢地講咩><"
唉...我可以醒目D,個腦轉得快D..咁就好喇~!!!!!
同埋覺得自己既自私心重左好多=0=
乜都睇唔上眼咁~唉...死唔死~
有無人開解下我呀!
好想學跳舞~好想學跳舞~好想學跳舞~好想學跳舞~
好想學跳舞~好想學跳舞~好想學跳舞~好想學跳舞~
好想學跳舞~好想學跳舞~好想學跳舞~好想學跳舞~
好想學跳舞~好想學跳舞~好想學跳舞~好想學跳舞~
好想學跳舞~好想學跳舞~好想學跳舞~好想學跳舞~
好想學跳舞~好想學跳舞~好想學跳舞~好想學跳舞~
好想學跳舞~好想學跳舞~好想學跳舞~好想學跳舞~
好想學跳舞~好想學跳舞~好想學跳舞~好想學跳舞~
好想學跳舞~好想學跳舞~好想學跳舞~好想學跳舞~
|
2007 年 12 月 21 日 星期五  |
感動~  |
分類: 未分類 |
今日...上午無咩野做...好hea咁過左半日~haha 到下午/0\...開始黎料喇又.... d野又係咁加加加~~~ 又變左一座小山=.=" 做到我個頭實哂!!!! 跟住....當我問表姐拎野既時候....口窒窒~ 佢唔知我講咩,我又唔知自己講咩既時候... (公司既)亞媽就幫我講番清楚比表姐聽~ 唉...當堂覺得好"魚",但又好感謝亞媽既幫口~^^~ 之後亞媽問我點...ha~我話無咩野丫~ 佢話:【如果岩既野唔怕大聲d講,如果講到口窒窒人地更加唔知你講乜......
(閱讀全文) |
2007 年 12 月 2 日 星期日  |
晴朗的一天  |
分類: 未分類 |
唉...有人應承左我D野無做到...心淡囉... 去旅行既日子越黎越近, 心情越不安...唉...! 又未汁野~ 好驚到時自己"留"呢樣果樣... 仲之就唔知點咁啦~ 好想快D過左果幾日呀!!!!嗚嗚嗚~~ |
2007 年 11 月 29 日 星期四  |
超正既一日~^v^~  |
分類: 未分類 |
哈哈哈哈~真係無諗過今晚會發生咁既事~ 事原係因為表姐個客送左兩張音樂會票比佢, 但係睇完之後就話無興趣, because好多都你樂壇新人,唔多識~ so就比左我喇~咁我見有小方嘛~咁梗係去啦~kee 我就搵左亞妹陪我去睇~呵呵 咁佢既年紀去睇實岩~ 咁放左工即刻去紅x火車站找妹~ 但點知我地攪錯左地點,攪左一陣先出發=.=" 去到見到好多後生仔女丫~kee~(因自己而老了) 到左開場時間見好似都未入得場,就去8下......
(閱讀全文)
|
2007 年 11 月 27 日 星期二  |
| 隨心寫~~~~~~~ |
分類: 未分類 |
um...都好耐都無上黎喇~ 其實都係因為...自己懶啦~><" 放左工返到屋企淨係想【目訓】! 真係好累好累...... 
唉....近排係度諗....夠竟...自己係一個點既人.... 唔知點解,最近覺得自己好自私, um...但唔識點講,總之...《我擁有緊既野,唔該唔好過黎同我share,好嘛! 我暫時想獨佔》 如果唔係,我會覺你好衰架><" 避開我~好嗎~......
(閱讀全文)
|
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | »
|