wow~今日係星期六~呵呵~short week
連續返左兩個星期六呀~~陰公><"
終於可以休息返下喇~~kee~~
唉...今日起身係因為熱醒囉~!
真係好熱呢~!!
睇下個鐘...8點幾... o 左咀...
又訓唔番,所以..kee!!拎左部nds 出黎玩!>v<
玩左一陣先去洗面刷牙~(好污jo豬tim..><)
之後攪左陣...先落街食野~~去左大快活~~!
um...好沉悶...
諗諗下想食涼粉
then...去左街市買涼粉+1 can 什果
返屋企整什果涼粉~^^~yummy
之後就整整整喇~
今晚就有得食~~呵呵~~!
<<得閒先post相啦>>
|