vickyaya
暱稱: 愛睡之星
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
迎月
第二天
日記一篇
要停喇!!
good day~
文章分類
全部 (31)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
站內搜尋
日誌統計
文章總數: 31
留言總數: 52
今日人氣: 0
累積人氣: 969
2007 年 10 月 12 日  星期五   晴天


教人?? 分類: 未分類

唉..今日一早比人鬧...好無奈囉~咁我真係唔識架嘛!

自己心情唔好就拎人出氣!超!!!

不過最唔好意思係累到bonnie姐都比人鬧~so sorry about that~

尋日個新人第一日返工~係girl~

諗番起自己第一日返工既心情~~ka

唔知佢會做幾耐呢~?

上午winnie媽叫我教佢整理機票,整左差唔多成半日><

好似整好耐咁tim...

攪到有好多野都未做.....之後又lunch嚕~

下午又係好忙,超多野做~

又要教個新人,好驚自己教錯=.="

又驚自己解釋得唔好,令到人地一頭霧水就唔好啦~

so今日要遲走了~7點九先走~too bad~

但其實仲有好多野未攪,要winnie 媽同bonnie 姐幫忙~

真係唔好意思><"

好~我要努力~唔好再麻煩到人地~加油!!



2007 年 10 月 6 日  星期六   晴天


10月6日 分類: 未分類

嗯~係返工的一個星期六...

超熱囉!!又囇~~頂!!秋天架啦嘛!><

唔鐘意呀!!!!

then返到公司,見到.....一大曡野係(木台)面!

妖...姐係叫我唔洗準時走啦/0\

未夠鐘我就開始開工嚕........陰公

發覺有個同事未返!

原來佢又病左...去睇醫生先返...

好慘呀佢,唔返唔得囉~因為佢係acc部門!

唔返就埋唔到數!so一定要返~好可憐喔><'

bonnie:希望你快d好番啦~我無左你,好慘架!ke......

(閱讀全文)



2007 年 10 月 4 日  星期四   晴天


想點架~~!!! 分類: 未分類

我......究竟......想點......??

唉!........唔知呀唔知呀~!

好煩呀~

做咩都唔掂咁既...><"

我既辦事能力真係低到加零一?

成日都諗住要增值下~

但...都係得個字囉!=.="

點解我唔可以聰明d,醒d!!!

攪到拖慢哂d進度.....唉.....!

究竟......我係咪無存在價值架.....

好......

(閱讀全文)



2007 年 10 月 2 日  星期二   雨天


又要返工嚕! 分類: 未分類

唉....連放三日假,今日又係時候返工嚕!~~但.....

今日...既心情特別唔同....

因為.....我個parter....已經.....走左了..........><

得番我一個....做埋佢既野......嗚嗚.....

變左超級多野做煩

d野好似曡山咁高...<<<<<oh no~~>>>>>(唔記得影相tim~)

個魂魄又未......

(閱讀全文)



2007 年 9 月 30 日  星期日   晴天


2007-09-30 分類: 未分類

曾幾何時...一個開朗既女仔~

由何時開始...慢慢咁....變得不再開朗了!

係咪..人大個左,思想就會不同~

環境又會唔同,所以攪到心理都唔同呢?

以前可以同同學仔柴娃娃行街,吹水,大聲講大聲笑~

每日都開開心心咁過~跟本無煩惱呢兩個字既!

但...可解...當朋友一個一個投身社會,

彼此之間...好似有dd改變嚕~

可能大家社會圈子大左,

見識多左掛...

言語之間,就可以分別得出......

(閱讀全文)