唉..今日一早比人鬧...好無奈囉~咁我真係唔識架嘛!
自己心情唔好就拎人出氣!超!!!
不過最唔好意思係累到bonnie姐都比人鬧~so sorry about that~
尋日個新人第一日返工~係girl~
諗番起自己第一日返工既心情~~ka
唔知佢會做幾耐呢~?
上午winnie媽叫我教佢整理機票,整左差唔多成半日><
好似整好耐咁tim...
攪到有好多野都未做.....之後又lunch嚕~
下午又係好忙,超多野做~
又要教個新人,好驚自己教錯=.="
又驚自己解釋得唔好,令到人地一頭霧水就唔好啦~
so今日要遲走了~7點九先走~too bad~
但其實仲有好多野未攪,要winnie 媽同bonnie 姐幫忙~
真係唔好意思><"
好~我要努力~唔好再麻煩到人地~加油!!
|