vickyaya
暱稱: 愛睡之星
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
迎月
第二天
日記一篇
要停喇!!
good day~
文章分類
全部 (31)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
站內搜尋
日誌統計
文章總數: 31
留言總數: 52
今日人氣: 0
累積人氣: 968
2007 年 11 月 17 日  星期六   晴天


公司晚會∼50週年喇∼ 分類: 未分類

恭喜恭喜!公司50週年∼

一定要隆重其事啦∼

不過,今日都仲要返工囉∼><”

因為係星期六,咁岩我又長週...

so就著住套3返工嚕∼

好無奈耶!本身5:00集合,提早左半個鐘∼

如果唔係提早左集合,我都會返屋企(汁)一(汁)!

唉...返到公司超多野做∼

一路隻手都無停過,又眼訓wo∼

好驚做唔哂∼不過最後都ok左∼

then一到1:00,d同事雞咁腳走哂∼勁∼

因為佢地要爭取時間扮靚靚^^

由於我同其中一個同事換埋3返黎∼

我地就可以慢慢行下街,食下野先去會場∼

今日點解攪到咁隆重呢∼

係因為當中會見到唔同既airline高層∼

其他agency既 高層

而地點係香港會議展覽中心

連開100圍∼勁∼!

so個個都扮到靚一靚出席∼

主持係新城既李麗x林柏熙

去到第一時間緊係影相啦∼kaka∼

勁多閃光燈閃黎閃去∼

最衰......我無帶相機......唉..

要痴人地部機影∼><”好失敗∼

4:30到達,但7:30先入座∼

真係...o 哂咀∼隻腳仔累到...唔識形容嚕∼

今晚餐飯都唔錯既∼

鮑魚魚翅,糖水係杏仁茶∼好味呀∼

又有chan潔靈做嘉賓∼唱今晚夜果個呢∼

仲有,就係我表姐行catwalk∼呵呵∼

好羨慕呢>v<”

之後11:00左右就走人嚕...

一個人...好寂寞呢...!!=.=”

 

 

 



2007 年 10 月 22 日  星期一   晴天


補祝生日 分類: 未分類

今晚,有幾個fd同我補祝生日呀~ka

(不過好似都遲左好耐下wo=.=")

唔緊要~至在有心就得啦^^

放左工就即刻走人~hee~

去到市中心,先諗食咩=0="

之後有人提議打邊爐,都好丫~拾下拾下~

又可以坐耐d,吹水都吹得開心d啦~

差唔多食飽果時,竟然有cake食~

哈哈~真係諗唔到架呢~>v<多謝呀~

又有禮物收~(下次唔洗咁客氣啦)知道嘛^v^

then去左影相~ha~hah......

(閱讀全文)



2007 年 10 月 20 日  星期六   晴天


買左喇~!YEAH 分類: 未分類

※不能說的秘密DVD+CD※

買左喇,買左喇~KEE

好開心呀~>V<

不過兩隻加埋都幾貴下=.="

但唔緊要,最緊要係買到心頭好!^^YEAH

有人話隻CD唔值得買,

可能係因為大多數都係得套戲既BACKGROUND MUSIC掛,

得4首係有人唱!

但我唔覺BOR!我仲好鐘意TIM~呵呵!

真係好好聽架~信我丫......

(閱讀全文)



2007 年 10 月 19 日  星期五   晴天


清明去唱k 分類: 未分類

今日放假喔~yeah~~!

唔洗去拜山~kee~

諗住訓遲d啦~點知自己8點幾就醒q左~

又訓唔番.....慘~~!

之後睇電視,做梗電車男~

好好睇呀,雖然之前我已經睇左~

但一樣都睇到我咁感動

then就出去食壽司^^

5個人....食左.......180大元=.="

真係.....無言=0="

有人提議去唱k~咁就去......

(閱讀全文)



2007 年 10 月 18 日  星期四   晴天


2007-10-18 分類: 未分類

其實今日都無乜特別既~

只不過下午果時同左WINNIE 媽傾左幾句~

我會收到架喇~放心啦^^

放工果時,有舊同時番左黎,

即刻有人叫個新同事出黎~

因為個舊同時同個新同事好似樣~

D人就係度大講大笑~

但個新同事好無奈囉~無啦啦係度比人講笑=.="唉