| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 11 月 17 日 星期六  |
| 公司晚會∼50週年喇∼ |
分類: 未分類 |
恭喜恭喜!公司50週年∼
一定要隆重其事啦∼
不過,今日都仲要返工囉∼><”
因為係星期六,咁岩我又長週...
so就著住套3返工嚕∼
好無奈耶!本身5:00集合,提早左半個鐘∼
如果唔係提早左集合,我都會返屋企(汁)一(汁)!
唉...返到公司超多野做∼
一路隻手都無停過,又眼訓wo∼
好驚做唔哂∼不過最後都ok左∼
then一到1:00,d同事雞咁腳走哂∼勁∼
因為佢地要爭取時間扮靚靚^^
由於我同其中一個同事換埋3返黎∼
我地就可以慢慢行下街,食下野先去會場∼
今日點解攪到咁隆重呢∼
係因為當中會見到唔同既airline高層∼
其他agency既 高層 ∼
而地點係香港會議展覽中心∼
連開100圍∼勁∼!
so個個都扮到靚一靚出席∼
主持係新城既李麗x同林柏熙
去到第一時間緊係影相啦∼kaka∼
勁多閃光燈閃黎閃去∼
最衰......我無帶相機......唉..
要痴人地部機影∼><”好失敗∼
由4:30到達,但7:30先入座∼
真係...o 哂咀∼隻腳仔累到...唔識形容嚕∼
今晚餐飯都唔錯既∼
有鮑魚,魚翅,糖水係杏仁茶∼好味呀∼
又有chan潔靈做嘉賓∼唱今晚夜果個呢∼
仲有,就係我表姐行catwalk∼呵呵∼
好羨慕呢>v<”
之後11:00左右就走人嚕...
一個人...好寂寞呢...!!=.=”
|
2007 年 10 月 22 日 星期一  |
| 補祝生日 |
分類: 未分類 |
今晚,有幾個fd同我補祝生日呀~ka (不過好似都遲左好耐下wo=.=") 唔緊要~至在有心就得啦^^ 放左工就即刻走人~hee~ 去到市中心,先諗食咩=0=" 之後有人提議打邊爐,都好丫~拾下拾下~ 又可以坐耐d,吹水都吹得開心d啦~ 差唔多食飽果時,竟然有cake食~ 哈哈~真係諗唔到架呢~>v<多謝呀~ 又有禮物收~(下次唔洗咁客氣啦)知道嘛^v^ then去左影相~ha~hah......
(閱讀全文) |
2007 年 10 月 20 日 星期六  |
| 買左喇~!YEAH |
分類: 未分類 |

※不能說的秘密DVD+CD※ 買左喇,買左喇~KEE 好開心呀~>V< 不過兩隻加埋都幾貴下=.=" 但唔緊要,最緊要係買到心頭好!^^YEAH 有人話隻CD唔值得買, 可能係因為大多數都係得套戲既BACKGROUND MUSIC掛, 得4首係有人唱! 但我唔覺BOR!我仲好鐘意TIM~呵呵! 真係好好聽架~信我丫......
(閱讀全文)
|
2007 年 10 月 19 日 星期五  |
| 清明去唱k |
分類: 未分類 |
今日放假喔~yeah~~! 唔洗去拜山~kee~ 諗住訓遲d啦~點知自己8點幾就醒q左~ 又訓唔番.....慘~~! 之後睇電視,做梗電車男~ 好好睇呀,雖然之前我已經睇左~ 但一樣都睇到我咁感動 then就出去食壽司^^ 5個人....食左.......180大元=.=" 真係.....無言=0=" 有人提議去唱k~咁就去......
(閱讀全文) |
2007 年 10 月 18 日 星期四  |
| 2007-10-18 |
分類: 未分類 |
其實今日都無乜特別既~ 只不過下午果時同左WINNIE 媽傾左幾句~ 我會收到架喇~放心啦^^ 放工果時,有舊同時番左黎, 即刻有人叫個新同事出黎~ 因為個舊同時同個新同事好似樣~ D人就係度大講大笑~ 但個新同事好無奈囉~無啦啦係度比人講笑=.="唉 |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | »
|