今日,可以話係好忙嘅一日,
又可以話係好得閒嘅一日...
日頭返左成日學,
放學本來想做flash同練笛,
但係...我drama要開會,
冇計la,drama至上.其他o個d只好讓一讓路....
不過今日個會其實都主要係佢地班f.3發表意見,
基本上有冇我都唔緊要,
本來都好想早走,
不過又唔係好捨得.
結果都係等到4:45散會o個陣先走,
搞到最後做唔到flash,
不過都練左陣笛,
但係要tracy同caren等左我咁耐,
真係好對唔住...
不過返到屋企又好得閒.
因為今日都冇乜功課做,
而且我又冇乜點傾電話.
因為我尋日因為電話問題同我ar哥鬧左場交,
今日都仲係有d驚驚地,
(佢叫我小心d,我知佢發癲o個陣真係咩都做得出.)
所以今日佢一話要電話我就即比佢...
成日就係咁,
由好忙到好悶咁....
慢慢過去左......
|