| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 1 月 7 日 星期六 |
 | |
| 偶然... |
今日...偶然間o係網上聽到一首歌,
歌名係"老鼠不再愛大米".
我唔知呢首歌係邊個唱,
係邊個寫,
只係知道,
首歌雖然唔係咁好聽,
音樂也都好普通,
但係d歌詞好有意思.....
你離開之後 我要自己走 www.mihk.hk]Q6um"MTRVrk
放開手 不回頭 -R3P.H G)Sk:pA)o
窗外的雲不停留
雨季快來到 夢被吹著走 .yR%w7nh
我的愛 你不懂
愛情就象個黑洞 香港製造論壇Lp RSn4o#r,V
痛過之後 要學會照顧自己
過去的 忘記了
不再為你費心機
昏暗的路燈顯得很孤寂
不要緊 沒關係 www.mihk.hkt-u{(L4i*utM$ph9a5I
我要好好活下去 4g5l-hw4BqKA
該忘記的忘記 都當成回憶 www.mihk.hk ?IVO)Yc@
說好了 不哭泣
滑落淚水慢慢滴 "Et)v%`3P*K%~
有那麼一天 我已經失憶
就象老鼠忘了自己
曾經愛大米
"該忘記的忘記 都當成回憶 www.mihk.hk ?IVO)Yc@
說好了 不哭泣
滑落淚水慢慢滴 "Et)v%`3P*K%~
有那麼一天 我已經失憶
就象老鼠忘了自己
曾經愛大米"
最喜歡的幾句.....
令人一再回味....
|
| 刊登時間︰2006-01-07 08:50 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | ... | 54 | »
|