好耐都冇寫過日記la, 其實今日都冇咩好寫, 只不過係唔想成個月都唔寫一次咁je.
呢排,唔知點解,心情唔多好, high唔起, 笑都笑得好假, 假到連我自己都覺得假, 呢種心情,連kris同reb都睇得出, 唔通我真係去到一個好嚴重嘅地步?
過埋今日,就有4日假期lu~ 都唔知係好定唔好, 終於可以有幾日訓耐d, 做返自己想做嘅野, 不過,如果冇野做, 得自己一個o係屋企, 都唔知點好. 不過,唔緊要la, 最多我物又訓過lo~呵呵 (返到黎肥左兩磅物死~呵~)