原來,唔經唔覺我已經有好耐冇打過日記la,
升上黎f.2大大話話都有兩個月lu,
識嘅人多左,學嘅野深左,心情都....
唔知點解,我都係好掛住1A班,
伊加練朗誦又返黎1A課室,
令我諗返好多野,
f.1,原來真係咁開心,咁令人懷念...
o係f.1,完全唔洗理人點諗,
咩都夠膽死去做,kai o個陣又唔洗理人點睇.
上到黎f.2,
有似好多野都唔同左...
drama,當初f.1 interview o個陣,
真係好有信心,我知自己一定得,
就算o係人地面前點瘀都冇所謂,
但係上左一年堂,
唔知係我對自己知多左,定係知佢地要求高,
interview o個陣驚到震,
入到drama,今年變左姐姐,
見到d新人,好似好大壓力,
自己知自己事,又唔係做得好,
d細嘅好似仲放過我,
我話晒都玩左成年,今年好似仲衰過上年,
成年我好似白過咁,啤梨遲早都會趕我走.
讀書...愈來愈冇心機...
都唔知自己做緊乜,
上堂教o個d野,又唔係識,又唔係聽到晒,
成日上堂daydreaming,
再係咁我都唔知點算,
下年聽死la...
朗誦又係咁...
今年好似攞唔返o個種感覺,
做咩都好似好迷茫咁.
唔知點解,今日一個人靜左落黎,
突然覺得好舒服.
好似...咩都放低晒,
心,都靜左落黎.
咩都唔想理.咩都唔想知.
好似生活中好多野都變成負擔....
原來...我...已經好攰...
攰到連感情都冇埋,
我想喊,但係已經再冇眼淚...
我笑,但係笑聲充滿虛假...
我,好似失去左自己...
定係,
呢個先係我自己?
|