今日test GEO&CHI.
炒晒lu...
兩科加埋唔見左成四十幾分,
都唔知派返黎o個陣係點嘅樣.
簡直不敢想像....
唉....
放學去左o個個萬聖節party,
christy&laura 攞左d筆出黎,
比我地攞黎係咁追住人黎畫,
大家又o係度互畫,
成班人玩到high晒,應該話kai晒,
跟住我入廁所洗臉,
先發現我原本咁不似人型...呵呵~
個個入到女廁都係鬧郭乙樺,
佢又係衰左d,
見人就畫,仲要畫咁高技術,
行行吓,講講吓野都比佢畫到,真係冇野講lo....不過都係好好玩~
郭乙樺o係我條度畫左條彩虹,
返到屋企我都洗唔走,
睇黎我都係時候轉個隻皂液la~
我mum&dad o係6/11號夜機走,
我test佢地先黎去旅行.
搞到我冇得去...
真係衰....
不過都好,
佢地走左,
我就可以為所欲為,
幾夜訓都得la~~~
呵呵~~~
|