隨住倒數聲嘅結束,
新一年正式來臨la,
所有野,已經變成過去,冇得改變,
我伊加只可以做嘅就係揾一條屬於我嘅路,
好好咁體驗生活,享受生活.
唔好成日覺得對我唔住,
其實你都唔係做錯d咩,
未必要咁自責la,
而且,我都冇怪你,
我明白一時之間要你面對過去,
令你好難受,
也都明白你當時o個一刻你覺得好對我唔住,
但係我知人係冇完美嘅,
我知你一直已來都好盡力,
我明白你對我好,
即使你自己幾咁內疚都唔想我幫你.
我曾經都痛過,傷過,
我知唔好受,
也都知o個一刻係好想自己一個人思考,面對,
但係內心只係期望有一個人,
去支持我,關心我.
伊加,你個心被好多事情困擾,
點解就唔肯比個機會我去幫你,
又或者,我一d都幫唔到你,
但係我唔會比你一個人度過呢個咁辛苦嘅時刻.
(雖然我知你唔會睇到我打嘅所有野,
但我只係為我自己感情留下證據)
望住個鍾,睇住枝秒針不停咁向同一個方向轉動,
我知道時間從來都唔會為我而停留,
過去,既然已經過去,
仲有必要糾纏不清咩,
就等所有野留比時間,
將一切停留,
帶走一絲絲回憶,
等將來空閒嘅時候,攞返出黎諗吓,
到時自己就可以真真正正去笑一次.
|