好耐冇打日記la,
一個月打得都唔夠十日,
我真係冇恆心.
merry christmas~
伊加先講,唔遲掛.
原來放假真係咁舒服ga,
好耐都冇試過自己中2訓幾耐就幾耐.
可能之前真係太忙la,
搞到個人好攰,
但自己都唔知,
仲以為自己挨得住,
搞到心理好唔平衡.
(注意:我唔係心理變態,不過係都冇乜所謂)
考試就到la,
不過我依然好心散,
功課又未做過,
書又未溫過,
雖然我都未試過咁早溫書,
通常都係考試前先溫,
不過我覺得好似有好多野考,
有好多野唔明,
好想返學問人,
但係又唔想開學.
我真係貪心.....
|