Мой профиль
最新比賽
13 August 2010
Russia vs Czech Republic 3:1

14 August 2010
Russia vs Czech Republic

Friendly Match 2 : Russia vs Poland 1:3
文章分類
全部 (90)
私之生活 (37)
俄! 俄羅斯 (2)
排球攝影 (3)
排球無聊事 (46)
學習俄羅斯語 (1)
未分類 (1)
**
free counters
2010 年 9 月 26 日  星期日


男子世界排球錦標賽 Italy Modena 分類: 排球無聊事

男子世界排球錦標賽0係尋日岩岩開鑼!俄羅斯男排已經打左2場比賽,都係勝仗!!

Russia x Cameroon 3:0 (25:11 25:20 25:22) Khtey 3, Grankin 1, Berezhko 11, Muserskiy 8, Volkov 4, Mihaylov 14, Komarov (l), (sub) Sivozhelez 5, Poltavskiy 1, Makarov, Astashenkov 3

Russia x Australia 3:1 (25:17 25:12 24:26 25:20) Khtey 8, Grankin 3, Berezhko 11, Muserskiy 15, Volkov 9, Mihaylov 27, Verbov, Sivozhelez 2, Poltavskiy 2, Makarov, Shcherbinin

俄羅斯男排又係抽到個好Pool...同Pool有Cameroon,Australia,Puerto Rico

不過俄羅斯本身都唔弱....World League拎左第2....希望男排同女排齊齊拎World Champion!!!

香港朋友就有福啦! Nowtv會播男子世界排球錦標賽 (631台),星期二下晝1500會播返Russia x Auatralia,有興趣既朋友唔好錯過啦!

Russia x Australia呢場波好特別....Igor Yudin轉左澳洲籍為澳洲男男排打俄羅斯.....唔知其實佢為乜要去澳洲呢?搵日問問佢先..

做乜Sergey Makarov件波衫0係枱度???我想要呀!!D pins我有4粒...反而我想要支旗....我有3支,不過冇呢個款wor..Makarov可唔可下次帶多幾支呀???

發表時間:2010-09-27 03:09 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 9 月 25 日  星期六


太婆101歲生日 分類: 私之生活

有人話太長命其實唔好.....好似獻世咁,但我覺得太婆好enjoy....佢好後期先有老人痴呆症....我諗係90幾歲先有...因為佢果時好叻,可以拎住拐杖自己行,自己沖涼,自己洗衫,自己食飯....係後尾試過跌襯就出入唔方便....行唔到要坐輪倚.....但佢認人都ok...而家就麻麻,一時就好醒一時就亂up甘....

我班主爸話老人院d姑娘問佢去左邊...佢答:澳門.....笑死我呀!!!!!太婆真係好搞鬼!!!

生存到101歲真係唔易....有幾多人可以擁有100年既時光??

我就希望長命百歲啦.....我唔想咁早死囉.....除非食又食唔到,訓又訓唔到,行又行唔到就話0者....

你睇下斌仔,雖然佢曾經想安樂死,但而家佢咪又積極做人.....連斌仔都識諗,點解d人冇事幹又要走去死???

做人開開心心,得閒去下旅行.....煲下劇,BB下Q,唱下k,睇下波就好滿足....C'est la Vie!!!Это жизнь!!!

發表時間:2010-09-26 02:55 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 9 月 24 日  星期五


男子世界排球錦標賽 分類: 排球無聊事

為左呢個比賽真係花左我多一倍時間....不過我又enjoy既....

為左個website,為左多人流,為左多人識,辛苦d都值既!!!努力!!!

http://killshot.volley2010.com/russia  <---project with connexia.com & Men World Championships

http://www.volley2010.com <--- Official Men World Championships Italy website

發表時間:2010-09-26 02:12 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 9 月 23 日  星期四


秋眠 分類: 私之生活

由於係中秋節,所以唔駛返工....亦因為前晚Russia x Italy係尾場打....搞埋update,成6am,真係天都光先走去訓....

訓到死左咁滯...係夜晚6點幾先起身...仲要又冇乜胃口...食下紫菜又食下餅乾....再夜少少先走去煮個公仔麵食.....真係勁呀我...

全日淨係訓訓訓訓訓......

發表時間:2010-09-26 02:05 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 9 月 22 日  星期三


Russia vs Italy 1:3 // Best Setter - Evgeniya Startseva 分類: 排球無聊事

今日其實我唔太緊張,因為俄羅斯已經qualify左2011 WGP....不過都想俄羅斯5戰全勝,加上俄羅斯又對親意大利都輸多....有d唔甘心囉....今日淨係開局出左Sokolova,之後就收起佢,唔知係咪佢d傷定係都唔想佢臨World Champs前再有d咩事,所以收起....Gamova今場都係錯對入替咁打.....所以直情益左意大利.....唔係俄羅斯都唔駛輸1:3....正因為輸1:3...排名上俄羅斯變左第二,德國變左第一...lost果度多2局輸比德國....但細分,俄羅斯係高過德國,可惜CEV唔計在內.....教練就話對排名冇所謂...咁又係既.....都qualify左啦......

連Sokolova都對鏡頭係咁笑....真係睇見開心....最重要係佢地心情好0者....

到Ceremony,其實網上live cut左,所以只可以睇CEV d相.....估唔到我親愛的打低Lo Bianco拎左best setter....好野!!好開心!!!!證明明我眼光好....親愛的一定大把前途!!!Best Spiker係Gamova拎.....好彩俄羅斯有獎0者.....但我仲未得閒恭喜親愛的....要搵日send個訊息去恭喜下佢先...雖然我都估最後佢都係答我спасибо....不過主要係想真心恭喜佢....

Zhenya Startseva!!!BEST SETTER FOREVER!!!!!!!

Gamova竟然唔笑.....

發表時間:2010-09-24 05:34 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]