Мой профиль
最新比賽
13 August 2010
Russia vs Czech Republic 3:1

14 August 2010
Russia vs Czech Republic

Friendly Match 2 : Russia vs Poland 1:3
文章分類
全部 (90)
私之生活 (37)
俄! 俄羅斯 (2)
排球攝影 (3)
排球無聊事 (46)
學習俄羅斯語 (1)
未分類 (1)
**
free counters
2010 年 9 月 10 日  星期五


we know each other? 分類: 排球無聊事

好搞笑.....原來真係有人認得我.....

我係講緊0係Ekaterinburg...有個俄羅斯朋友,我地0係facebook互相add完,我就介紹自己,佢就答我,佢認得我......哈哈....

相反我對佢一d印象都冇.....我本身認人真係唔錯....見過一次我就記得人地個樣,但今次我完全冇印象.....

又有另一個俄羅斯朋友問我排球野,講完比佢知,佢就覺得我地好amazing,仲話要幫手咁話....真係多謝晒!!!!!

雖則d人成日話得2個亞洲人,要記得都唔難姐....但又有人話亞洲人睇外國人個個一模一樣,人地睇我地亞洲人咪又係咁.....

認到果下先好野嘛!!

發表時間:2010-09-13 09:58 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2010 年 9 月 9 日  星期四


Outback 分類: 私之生活

Outback其實係幾好食....今次d牛仲好味過尖沙咀另一間...冇咁乾身,有d水份,叫7成岩岩好....食得好飽!

今日食飯除左gathering外,亦係同MAG慶祝生日!!!

我好鍾意食薯條,不過另一份既薯條我已經食唔落,因為好飽.......同埋多人食既好處係可以叫多d野....outback差唔多樣樣都勁好食....

食得好滿足呢~~~

發表時間:2010-09-10 09:46 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2010 年 9 月 7 日  星期二


Philip Schutz 分類: 排球無聊事

Philip Schutz係何許人???佢係*CEV Press Delegate (*Confederation Europeenne de Volleyball)

好耐都冇同Philip傾計,傾得既又多數關於volleyball.講下可以點promo volleyball,佢又問下我有關俄羅斯既news.

咁岩見佢online skype,就儘管同佢傾下,見佢個status寫Nis,都估唔佢0係Serbia covering CEV Junior Women European Championship架啦!CEV d games點少得Philip份!!

不過佢今年FIVB Japan World Championship淨係去Osaka,又見唔到面lu....唯有等下一次啦!!

Philip真係一個nice man,佢亦係一個coach,又靚仔!!哈哈哈哈!!!!!

識多幾個靚仔冇壞

發表時間:2010-09-07 05:05 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2010 年 9 月 6 日  星期一


Junior Men Champion!! 分類: 排球無聊事

真係要講一句:  МОЛОДЦЫ!!

好野!!!!Junior Men 驘左CEV European Championship冠軍,加上尋日Junior Women又驘左Slovenia 3:0 (25:21 25:21 25:10),真係喜上加喜呀!!!!!叻仔!!!今晚Junior Women會對Serbia(host country),要加油呀!!!!!!!

Kabeshova細佬Kabeshov拎左Best Libero,果然係有家姐既風範!!!!!!!!

#6 Alexey Kabeshov - 佢同kabeshova似到+足+,cute到爆,塊面又係肥腯腯咁!!!

其實咁多隊,搞到我好亂....Junior即係U-19(under 19歲)....Youth就係92-93年.....Senior就係20以上.....d比賽成日搞亂我...

今日就係咁update d新聞....好攰.....至衰係Junior Men同Junior Women差唔多時間打,之前又黎個Youth Olympic Game,再之前又World League....好彩Junior Men打完,不過Men World Championship又黎啦....Russian League又開始....咁即係...我就死梗....

發表時間:2010-09-06 11:35 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2010 年 9 月 4 日  星期六


Seafood Dinner 分類: 私之生活

今晚係seafood餐.....其實係得膏蟹.....再加花膠煲雞湯.....不過都正呀!!!!

好大舊花膠呀!!!!!!!又好多膏既蟹呀!!!!!!!!YUMMY!!!!!!!

發表時間:2010-09-04 10:29 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]