Мой профиль
最新比賽
13 August 2010
Russia vs Czech Republic 3:1

14 August 2010
Russia vs Czech Republic

Friendly Match 2 : Russia vs Poland 1:3
文章分類
全部 (90)
私之生活 (37)
俄! 俄羅斯 (2)
排球攝影 (3)
排球無聊事 (46)
學習俄羅斯語 (1)
未分類 (1)
**
free counters
2010 年 8 月 23 日  星期一


臨別秋波;總是依依不捨 分類: 排球無聊事

每次臨別秋波;總是依依不捨....這句話沒錯.....雖然相處很短,但一段段開心回憶是旁人不會明白的!!

一句多謝,一句問候,一句邀請,一個笑容,一少少字,一個回覆,已經是會心微笑...不祈求時時刻刻見面,只希望見面時我眼中的妳是健康,開心和快樂!!

知道訓練是何等辛苦,知道離鄉別井是何等掛念,但請別放棄,因為世上還有我們兩個傻小子不分晝夜,不分時刻,不計較捱餓,不埋怨沒睡好,都每天每時支持著妳們,目的只是為了讓妳們知道我們有多愛妳....

傻?誰人沒傻過???我傻得起,因為我心中只有值得及不值得這兩個字,要是自己心中也覺得不值得,根本也不會去傻....

今天的妳不明白為何我這樣傻,這樣瘋,我不怪妳們,因為妳們可能沒經歷過瘋狂地愛上一個人的時候,是甚麼也可以不管.....是如此地傻....

每天我心裡就只有妳和妳....多麼希望日子快來臨,讓我可以再見妳們....讓妳們知道我對妳們是有多認真....

當我那天決定為妳做點事的時候....我反覆問了自己兩,三遍,"不後悔嗎?".....我在腦海回答自己.."不後悔".....因為從我第一天認識妳,妳就毫不諱言跟我暢所欲言,我在不開心的時候,妳叫我不要不開心,妳還聽我在說.....這些事及片段,我歷歷歷在目.....我只會後悔我對妳不夠好,令妳感受不到我對妳的愛,雖然妳是不會看到這篇文章,但我還是要說: "я очень люблю тебя!!!!"

另一個的妳也令我千言萬語在心頭,沒想過妳會真的用它....真的沒想過....重要的是妳跟我說我正在用它...那妳教我怎能不痴了....每次妳都上前主動跟我擁抱,我心裡是明白其實彼此也掛念對方,只是妳在背後沒有表達出來....還記得09年時只是初見面,也沒甚麼東西預備給她,我叫甚麼名字也只是輕輕的帶過,怎料相隔了1個多星期,我倆在另一個地方再相見,妳也是主動叫我的名字,及主動跟我擁抱....不要忘記,那時我只跟她認識不到一個星期....這種種反應,片段,我一生也不會忘記,謝謝妳對我的好意,我亦很想對妳說: "я очень люблю тебя!!!!"

雖然不能見面的日子,或許妳們也不會有空掛念我,但我希望妳們能記得我,記得有一位傻瓜,不惜一切代價,不介意被家人責罵,不介意放棄工作,目的只是愛妳們及俄羅斯隊.....

如果我可以讓時間停留/回到過去,我希望我倆早點認識,然後把這一刻永遠停留....我真心這樣想的...

發表時間:2010-08-23 10:58 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2010 年 8 月 22 日  星期日


雜亂無章 分類: 排球無聊事

等待呢個過程實在痛苦呀.....都真係搞左好耐先得....因為又有d阻滯....終於可以寄出.....男排都冇女排咁煩.....又轉....仲要係隻色咋喎....真係屎忽痕呀!!!

換咁多做乜鬼先....呢樣野我真係唔明.....

********

Singapore而家開始左Youth Olympic Games,岩岩同Maxim傾緊計,之前我好鄧佢開心入到國家隊,見到一張team相,就覺得Maxim勁有型,佢話受寵若驚喎...哈哈!張著我就話唔該送你件波衫比我,你好有型呢~~~佢話因為我係number 18?.......妖!咁都比佢諗到....但我就冇特別留意佢係咪number 18,haha!!!

No.18 就係我可愛的brother, Maxim Kulikov!!!!!!!佢真係好可愛架!!!!!!!!!

發表時間:2010-08-23 12:23 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2010 年 8 月 21 日  星期六


2011大獎賽歐洲預選賽 分類: 排球無聊事

CEV終於肯update 2011大獎賽歐洲預選賽既賽程啦.....我仲諗緊因乜事咁遲先update架....如果要去睇波就趕到死lu......

 

 

GP-01 17.09.2010 15:00 THE NETHERLANDS VS RUSSIA
GP-02 17.09.2010 17:30 GERMANY VS TURKEY
GP-03 17.09.2010 20:00 ITALY VS BULGARIA
GP-04 18.09.2010 15:00 THE NETHERLANDS VS GERMANY
GP-05 18.09.2010 17:30 RUSSIA VS BULGARIA
GP-06 18.09.2010 20:00 TURKEY VS ITALY
GP-07 19.09.2010 15:00 GERMANY VS RUSSIA
GP-08 19.09.2010 17:30 BULGARIA VS TURKEY
GP-09 19.09.2010 20:00 ITALY VS THE NETHERLANDS
GP-10 21.09.2010 15:00 RUSSIA VS TURKEY
GP-11 21.09.2010 17:30 THE NETHERLANDS VS BULGARIA
GP-12 21.09.2010 20:00 GERMANY VS ITALY
GP-13 22.09.2010 15:00 TURKEY VS THE NETHERLANDS
GP-14 22.09.2010 17:30 BULGARIA VS GERMANY
GP-15 22.09.2010 20:00 ITALY VS RUSSIA
 

 

其實對手係italy比較強...其他都有機會可以驘....如果佢地on level咁打,照計都大機會係italy同russia出....因為呢個比賽出2隊....只要俄羅斯力保第二名,就一定入到下年WGP.....講真,點睇我都覺得俄羅斯係意大利既實力之上.....只不過俄羅斯有時真係唔爭氣....有實力但又發揮唔到...希望今年俄羅斯生生性性啦!!

發表時間:2010-08-21 10:02 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2010 年 8 月 20 日  星期五


唔清唔楚 分類: 排球無聊事

本身想開篇blog要鬧下親愛的.....唔回我msg咁衰.....不過算佢啦,過左一陣收到佢個msg..但又九唔搭八.....我問佢係咪0係Москва同個team一齊....佢就答我"係...我0係Москва"....我再話,有朋友同我講你0係Омск....佢就話"我同老公去4日Омск,而家飛Омск".....妖.....真係唔知講乜好....咁你係0係Москва同個team一齊,定係0係Москва轉機去Омск呀....激死我.....已經用俄文架啦,已經好用心試下自己寫下.....好想打佢!!!!!!!!!!!

發表時間:2010-08-20 08:01 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2010 年 8 月 20 日  星期五


咁大? 分類: 排球攝影

睇完呢張相,我就諗:"頂!個場咁大,70-200mm點影呀?右手邊又似乎冇通道行,唔通要0係開波位度影??唔用400mm以上都唔得啦"......點知去到先發覺其實比我想像中細好多....可能呢張係因為視覺效果令到個場睇落好大....不過有tele lens點都好d,我覺得要用24-70,加70-200,再加400/500.....24-70可以影close up,如warm up,普通snapshot,同領獎禮,70-200就比賽時用,多數企0係2側邊同開波位做近shot...而400/500就上去第二層影佢地attack同block.....正常應該要有3支,2個teles,1支prime,不過24-70可以用靚DC/prosumer代替,畢竟呢支lens都唔平....但其實我用70-200都覺得唔夠用....就算係邊位都唔夠....300/400就好好多,最好有300mm F2.8呢支,又prime又大光圈,正!唔係既300mm F4呢支都可以,但iso同快門就要推高d.....

不過我覺得自己影得好屎.....要努力再影靚d.....

*上面既相from FIVB.org

發表時間:2010-08-20 11:47 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]