|
暱稱︰ |[[*.ViηK°..__〃
性別︰ 女
國家︰ 香港
學歷︰ 中學程度
職業︰ 學生
性格︰ 樂天豁達
自介︰ -`||`這 份 對 你 的 {愛} 將 永 遠 藏 在 我 心 裡,]′
__█"'*`?感 情 的 付 出 不 是 真 心 就 會 有 結 果 _,.:*
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
最新日誌
|
|
2006 年 5 月 13 日 星期六
 |
|
好LUN黑仔牙!!!
 |
-
今日珊姐黎我屋企,,跟住yrumi黎埋..
11點幾就搭車出MK搵阿俊同林俊杰``...
出到去12點半啦,,去新之城行街...
超開心,,之後去左KFC食啦..哈哈`
林俊杰請的...真係THZ`晒,,..食完就去番新之城`!!
行左1陣就去左影貼紙相...哈哈影`到超KID牙...
第1次影貼紙相影到甘,,唉``..林俊杰影得超好笑lo...
4點幾就返屋企`搭地鐵去美孚,,佢地又話陪我地去``..
不幸既事發生啦,,pk..搭西鐵果陣buy錯飛,,,
一入站就3個1齊比人捉`頂,,,罰5百蚊,,屌真係好lun興牙``..
5百蚊就比牙..>.<"唉"希望可以唔洗罰啦``!!
本來係玩得好happy咖嘛,,,而家咩心情都冇晒啦....
PS:阿俊,,我地冇事咖`你唔好咁擔心啦!!!
真係唔關你地事咖``..係我地自已黑仔姐..
你咁就搞地我地好內匛咖!!!
|
|
刊登時間︰2006-05-13 09:34 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 22 | » | |