暱稱︰ |[[*.ViηK°..__〃

性別︰ 女
國家︰ 香港
學歷︰ 中學程度
職業︰ 學生
性格︰ 樂天豁達
自介︰ -`||`這 份 對 你 的 {愛} 將 永 遠 藏 在 我 心 裡,]′
 
__█"'*`?感 情 的 付 出 不 是 真 心 就 會 有 結 果 _,.:*

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930


   最新日誌

]'思念令我失去理智``...
好攰牙``!!
傷心到盡頭``最後亦要...
【屬於2E既開心``..】
好開心牙,,>0<...


 最新的5篇留言
]'思念令我失去理智``...
好攰牙``!!
傷心到盡頭``最後亦要...
【屬於2E既開心``..】
好開心牙,,>0<...


 我的好友

  2006 年 5 月 11 日  星期四   晴天

我真係很討厭嗎???

  • 其實我真係好想知道,,我係唔係你地生咖???
    點解你地要甘對我牙...??
    點解你地當初唔將我送比人牙``..
    屋企有咩事發生``你地1定會話係我做..
    仲要打完我先知唔關我事....
    仲要扮到好似冇事發生...
    你地有冇理過我感受牙..!!
    點解你地唔鍾意我仲要生我出黎牙``
    就算我做咩,,都比唔上細佬...你地只會鬧我"打我..
    但係由細佬出世到而家你地都從來冇打過佢!!
    因為就算做錯野係佢```...你地都只會鬧我"打我..
    唔會鬧佢....

刊登時間︰2006-05-11 10:15 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

  2006 年 5 月 9 日  星期二   晴天

放唔低你!!!!

  • 或者我知道同番你一齊``..都係我自欺欺人...
    係我自己唔想去接受事實..!!!我有嘗試過忘記你```..
    但我做唔到,,可能今次同你一齊既時間係好短暫``!!!
    而你亦都會好快又會離開我..不過都已經唔重要喇```...
    我1定會珍惜而家同你一齊既日子,,你同我講既每1句說話``
    因為我知道可能呢D日子..說話只會成為我同你最後既回憶``..
    我真係好攰喇..原諒你都已經太多啦``
    而家一切都係你決定...真係好希望今次係最後1次原諒你``!!
    因為愛你真係好攰好辛苦牙,,雖然時間係可以沖淡一切,,``
    但係永遠都帶唔走回憶!!!

    AYAMI你咁樣我真係好擔心你牙``..
    我知道你係好堅強,,
    我同你所講既野...我係唔想你後悔``..
    你自已諗下啦!!!愛情係冇岩同錯,,
    要自己去爭取咖,,,

刊登時間︰2006-05-09 11:14 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

  2006 年 5 月 8 日  星期一   晴天

愛..???

  • 究竟我甘做有冇錯牙`??係唔係我根本就唔應該原諒佢呀.."??
    其實有好多野都唔係自己想點做就可以點做咖```..
    有時自己都控制唔到,,忘記`..放棄??真係可以做到咩``..??
    我真係做唔到lo..可能我真係太愛佢啦..!!!
    每次都同自已講今次係最後一次```..
    但係我真係做唔到呀```..無論佢做錯咩,,我都會去原諒佢..!!!
    因為我知道佢係我心目中係無人可以取代..
    雖然我知同你1齊係唔會長久``但我亦都唔會後悔!!!
    因為同你1齊既日子係我最好既回憶"..
    愛1個人係可以為佢付出任何野``.
    有好多野都要自己去爭取,,,如果唔係後悔既只會係自己,,!!!
    就算我知道今次同番你1齊係錯...我都唔會後悔``.
    因為只要可以同你一齊多1分1秒都已經好足夠啦"...
    咁樣就可以令到我同你既回憶多一點Sweet...
    或者我咁諗係好太痴.,,但我一D都唔會後悔我對你做既所有野`!!
      
    [幸福相隨..分分秒秒都寶貴  不要失去以後才慬得後悔]

刊登時間︰2006-05-08 11:24 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]