Title獨男                      
Date ●05-11-2009
分類︰以字抒情

  就到年底,又係發牢騷既好時候。

  年頭話過09年係一個新開始,結果開始係開始左,只不過係惡夢既開始囉。

  獨男既身份亦都走到第十九個年頭,個人開始頂唔住愈積愈大既孤獨感。發覺哩一年所進行既活動,一半都係同同性朋友玩,另一半就自己一個人行街,買野,同異性進行既活動極少。唔通我身上陽剛氣咁重就係哩個原因?

  每次單獨咁出街都會比十萬個理由自己獨行既種種好處 "睇野唔洗就人" "唔怕有冷場" "唔洗顧人地感受" "可以自己安排哂全部行程"。其實諗咁多優點出黎都係自欺欺人,只需要一個獨行帶來既孤獨感就將所有優點蓋過。

  桃花運程方面幾乎係無,成年都未有邊個女仔同我過到電,睇怕都無女仔比我吸引到。唔通我塊面鑿住"異性隔絕"?身邊拍緊拖既朋友仔,成日講羨慕我單身,我聽起黎只覺得係一陣陣嘲笑,好似暗串緊我"你條傻仔,做死一世獨男啦∼"

  上天有意定無意,連返緊份工都無形中恥笑我。因為黎食糖水既客人大部份都係情侶,多數都係手拖手咁走入黎,肩並肩咁坐低,仲要係我幫佢地落單果陣耍下花窗。每次睇到哩種情境,總會情不自禁地暗嘆一聲,點解人地連食糖水都可以甜到漏,自己就睇到酸溜溜。

  如果依家有女神般既人出現係面前,真係唔介意做人地觀音兵,甚至係狗公。

  最弊係唔知女神幾時先而出現!連狗公都做唔成。


 
 



訪客留言 (返回 wChInG 的日誌)


詩 於 2009-11-12 11:59 PM 發表:
^﹏^呢度有個唔係女神,但可以同你出街玩既異性XP!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

好,CECI,我會記住你
Posted at 2009-11-18 02:39 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Miki 於 2009-11-09 08:29 PM 發表:
咁我做住你女神先la...(笑)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你介唔介意我拎你做我女神先
Posted at 2009-11-18 02:39 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Yet 於 2009-11-06 05:54 PM 發表:
唔洗擔心啦!
要得獨男之威名,指日可待!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你暫時體會唔到我既感受
Posted at 2009-11-18 02:38 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





●  ------●


Profile


暱稱: 興兄
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區

Calendar

« July 2017 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Updates

Categories

全部 (548)
English prose (1)
X後感 (44)
日常生活 (367)
工作漫談 (7)
以字抒情 (68)
北京清華大學交流團 (9)
我的遊戲世界 (1)
垃圾文 (5)
故事接龍 (1)
真我 (11)
亂語 (26)
超多問 (8)

Articles

My Links
RSS Feed