|
累..Zzz" |
| 2007 年 1 月 28 日 星期日 | ![]() |
昨晚看書累得很早睡著了..沒有打日記呢!! 一早起了床..又看書..看完{Oh!最強第3者出現了!}^^ 玩電腦..作文..作作下hand機,,唔記得save..冇哂了= =" 作文..要600字..作死了!!>333< 出街wif軒..沙田" then又去他的家..玩電腦" 回家..軒送我呢!!送到我番太和..你真係好啦!!@@ 去婆家食飯..比人@$%!#&*^..真可憐-333-" 回家..努力作!!明天上學了..嗚嗚...**
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | ... | 383 | » |