write member forum login logout

好好好好黑仔呀!!!-3-

2006 年 12 月 5 日  星期二 晴天

唉...今日好冇mood lo咩事!!

番到去有好多野要做...hw!!test!!...

MUSIC考試..衰左= ="

收money買簿..d人又唔比money..

攪到唔夠time...冇buy到..

又係到比人鬧..屌!!屌!!屌!!

咁鐘意話我,,自己做班長呀笨!!

我唔係好想做嫁lo..仲有你,,正義超人!!

係到扮灑野,,唔好GE野都唔做...

係老師面前就扮灑野,,之後咩都係我做!!頂你AR!!

PTH..又比彭彭叫中答問題..頂!!

ENG...又中左獎...屌!!>3<

放學..軒送我番歸...咁先開心番D...THX!!^^

回家...SMS!!SMS!!玩電腦..

唉...今日真係好想喊" 好攰" 開始發病的我-333-"

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | ... | 383 | »

暱稱: wI{n }*G `
性別: 女

朋友仔的遺言XD"
最近三個月尚無任何留言
MORE...

我的FDS子.."

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930