|
好好好好黑仔呀!!!-3- |
| 2006 年 12 月 5 日 星期二 | ![]() |
唉...今日好冇mood lo咩事!! 番到去有好多野要做...hw!!test!!... MUSIC考試..衰左= =" 收money買簿..d人又唔比money.. 攪到唔夠time...冇buy到.. 又係到比人鬧..屌!!屌!!屌!! 咁鐘意話我,,自己做班長呀笨!! 我唔係好想做嫁lo..仲有你,,正義超人!! 係到扮灑野,,唔好GE野都唔做... 係老師面前就扮灑野,,之後咩都係我做!!頂你AR!! PTH..又比彭彭叫中答問題..頂!! ENG...又中左獎...屌!!>3< 放學..軒送我番歸...咁先開心番D...THX!!^^ 回家...SMS!!SMS!!玩電腦.. 唉...今日真係好想喊" 好攰" 開始發病的我-333-"
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | ... | 383 | » |