悶.."
PE堂.. 齊齊唱牧羊小姑娘...笑死我了...wakaka>3<
做倒立...難得很呢= =" 失敗的我*
其他堂都很悶..不說了!!
放學..跟鳳,,彤,,安留在學校...好玩!!XD
做HW...很忙呢!!不說了,,閉閉^^
« | 231 | 232 | 233 | 234 | 235 | 236 | 237 | 238 | 239 | 240 | ... | 383 | »
我的FDS子.."