今日去左踩單車.. 踩呀踩呀.. 好q鬼凍.. 踩到去大埔.. 個單車冇咩氣.. 我去果時諗住去打氣先.. 點知我個fd話夠啦.. 唔洗打.. 搞到我踩到on99.. 仲同兩個人撞3囉.. 第一個人着得幾好睇... 第二個着到成碌7咁.. 仲要係我個小學既人黎.. 佢之前都見到我着過e件3嫁啦.. 都唔知係唔係見我着先買既.. 仆街.. 繼續講我踩單車先.. 踩番黎既時候我隻腳軟哂.. 佢地仲要踩得勁快.. 我冇話可說.. 番到屋企只坐下休息...
今日某人生日去左搵佢.. 之後去左人地屋企玩.. 去到係到打麻雀.. 唔太識打.. 玩到傻傻地... 玩呀玩呀...... 話咁快就6點鍾.. 之後佢地話走囉.. 之後去陪fd收電話費.. 生日果個走左.. 冇同到佢講生日快樂. 生日快樂呀=]
今日好開心=] 我入b班到.. 冇啦啦沛欣.容容.藍藍.穎欣叫我過去佢地到.. 之後過左.. 冇啦啦送禮物比我.. 佢地話送番之前既生日禮物比我.. 無奈.. 送左個耳筒比我... 第一次收到fd或同學送既生日禮物.. 多謝你地呀=] i love you....
e排冇咩特別事.. 所以一直都冇打blog.. 唉..番到學校都唔知做咩既.. 嘈到唔洗聽書.. 係咁同我隔離果個玩十五二十.. 狂輸.. 玩得幾開心.. 得幾堂係聽書.. 一直都唔知做咩好.. 放左學又冇野做.. 番左屋企整係玩電腦.. 仲之就睇下學校有冇得留壁報.. 係屋企悶鬼死.. 唔知打咩好啦..