琴日去左馬公.. gd爆.. 見到真係有人練鐵線拳.. 真係有果啲鐵圈.. 型爆.. 唔知有冇金剛腿呢.. 好想見下鐵線拳打金剛腿.. 一定好好睇... 都唔知鐵線拳有咩用.. 又唔係一直帶住..
又好耐冇打過blog啦.. 唉...好悶呀.. 我個最好fd係澳洲返黎... 冇一個月佢就走左啦.. 唉..小左佢.. 日日都悶左.. 電話都小左.. 唉... 唔知佢幾時先會再返黎呢..
等你數十個鍾.. 只談得一兩分鍾.
好耐冇打blog啦.. 唔知點解唔想打.. 就黎考完試啦.. 好開心呀,, 考埋星期一既數學就考完啦.. 之前考果六日啲野我都唔太識.. 希望我數學會拎高分啲啦.. 下年都唔知留唔留到係b班.. 留唔到我就死啦.. 其他班啲人我全部都唔太熟.. 我越黎越懶.. 日日都唔溫書.. 番到學校先黎溫.. 真係唔想再讀書.. 考黎考去都係咁.. 都唔知有咩鬼用.. 不過又想番學玩喎.. 唉..想快啲知下年咩班同有咩人黎我地班..
今日又同fd整野食, 人地今日整糉我地整壽司, 整得幾好食, 不過咁多飯食到想死, 好多人係一間屋裹面好小位玩, 不過我地都玩得好激, 唉..其實我唔明點解哂百幾蚊自己整唔係出面買黎食, 我地都冇咩心機整, 整果時好鬼悶。 今日啲人好早就走哂啦, 悶死人。