前兩日都冇時間打blog tim,
12月31日去左烏溪沙,
本來念住落去烏溪沙倒數,
不過我得兩個人,
有個唔行黎,
見到烏溪沙下面咁黑,
得兩個人唔敢落去,
以為下面會冇人,
過左一陣我有個fd黎左頌安,
之後我地買電筒去烏溪沙,
去到左烏溪沙,
落到去,
哈哈,
原來大把人,
電筒兩支買黎哂錢,
之後仲見到敏姐同儀姐,
其他唔識既,
唔知乜水,
敏姐洗唔洗咁呀,
要問人係唔係我黎。
過左一陣去左碼頭,
見到隻老鼠,
好大隻,
好得意。
我個fd話咁快就要走,
又得番兩個人行黎行去,
仲係頌安到見到個小學fd,
佢用個兇惡既眼神望住我,
咁來冇見,
唔洗一見就咁嚇我呀,
我驚嫁,
e日用哂啲錢,
又要再儲錢,
有排儲啦。 |