今日出左去食野呀, 去鬼難食呀, 食完同朋友去剪頭髮, 剪完, 我覺得佢剪得幾好, 冇咩野, 佢就係咁講啲陰冇哂, 今日成日係咁講好7呀, 勁鬼煩, 又同我着同一樣3, 正仆街。
今日留左陣堂學數學, 原來啲數學易到死, 總之上堂聽書, 就唔洗留堂, 哂我時間啦。
e排好悶呀, 越黎越小人打黎, 上堂又冇野做, 無聊死人啦。
今日上中文堂個老師超好笑, 聽鈴聽果時部機太大聲, 老師做左果勁好笑個樣, 得我同後面同我睇到, 我地兩個狂笑, 估唔到個老師會整啲咁既樣。
咩學校黎嫁, 又今日開始日日着校樓, 煩住哂, 又唔係好凍喎。