就黎陸運會啦, 仲有5日咋, 好想快啲到呀。 番多兩日就得啦, 好ya, 不過e幾日覺得好似特別慢, 特別難過, 時間慢到死。
就黎陸運會啦, 仲有6日咋, 好想快啲到呀。
就黎陸運會啦, 仲有7日咋, 好想快啲到呀。
今日體育堂考試, 屌,擦傷左隻手, 考欖球考到隻手落地下, 甩皮, 好樣衰, 今次體育一定好差, 最憎考球類, 煩死人。
今日本來又出去食, 不過咁凍, 唔想出去, 留左係屋企食麵, 又要抄書, 抄26次, 點抄呀。 今日成日得我一個係屋企, 好鬼悶呀。