終於12月啦, 12月最多活動, 好開心呀, 今日唔洗番學, 係屋企做功課同打機, 好多功課, 有排做啦, 聽日又有一個測驗同默書啦, 好想怏啲陸運會呀。
今日剪左個7頭呀, 好鬼短呀。 聽日家長日啦, 死得啦。
今日好無聊呀, 個呀sir唔夠串就勸人唔好吵, 總要人地講對唔住, 好似唔講對唔住就要記缺點大哂咁, 佢自己錯就錯啦。 唉,感冒唔打啦。
今日測好多野呀, 中文又要英文又要, 數學又要普通話又要, 煩死人啦, 成個星期冇日冇野測, 聽日又默英文, 煩死啦。
今日見到個細佬想返屋企, 佢見到有一部升降機壞左, 我就聽到佢講死啦, 冇升降機塔tim, 其實有兩部升降機都係去同一樣樓層, 佢企左係到好來, 係到等升降機好番, 我唔知覺得佢慘定好笑, 好似一定要塔果部咁, 唉,都唔知係唔係總等緊。 有冇搞錯呀, 日日都有默書同小測, 點識呀。