今日都係同平時咩唔同, 普通地過去, e排冇咩特別事, 唔知打咩好。
今日又係學校做壁報, 做黎做去都係做得好小野, 我地掛住玩, 都冇咩時間係認真做, 咁做落去, 都唔知幾時先做完啦。
琴日唔記得打BLOG Tim, 今日係屋企作文, 上次去完果個低b旅行已經覺得低b啦, e家總要我地作番旅行既文400字, 點作呀, 總要唔知要咩鬼感官描寫, 識鬼作咩。
今日同平時冇咩唔同, 好悶, 留底做壁報都唔比留, 悶鬼到死啦。
今日唔洗番學, 留左係屋企打機, 好鬼悶, 無聊到死, 不過好過琴日去旅行, 個旅行真係好無聊, 交$100請我地食屎, 勁好味囉, 唔食野好過食。 果到勁鬼多屎, 咁都可以比我地當做去旅行, 唔記得叫啲影啲屎番黎比你地睇tim, 果到有燒烤場又唔燒烤, 係要轉車去食海鮮, 所為既海鮮姐係屎, 真係咁多次旅行今次係最無聊。