| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 5 月 18 日 星期一  |
2009年5月18日  |
分類: 未分類 |
今日去左fd屋企食自制蛋糕,
上個星期先食完,
今日又食,
上次果個好硬,
今次好味好多,
成日食蛋糕食死人啦,
食完之後送禮物比人,
好大個貓爪同小哈哈公仔,
一個唔算太大既索克公仔,
好得意,
仲有其他小禮物,
玩完之後返屋企,
屋企人生日,
又食蛋糕,
真係食死人啦。
|
2009 年 4 月 15 日 星期三  |
好左燒野食  |
分類: 未分類 |
e到得一幅有我,

企係到紅3果個係我呀

今日同左小學fd去燒野食,
一開始去左木馬等齊人,
齊人先開始買野食,
總以為會有排先有野食,
點知啲時間過得勁鬼慢,
唔夠1點就塔的士上左去馬鞍山郊野公園,
之後起爐,
12個人冇一個試過開爐,
燒個炭精燒唔着,
之後燒報紙,
放係個爐到,
着左差唔多10分鍾,
冇啦啦熄左,
笑死我,
整整下都成個鍾,
好左成個鍾之後就整到,
開始燒野食,
燒左1個鍾到就差唔多食哂啲野,
整左咁耐食番咁耐,
之後係到影相,
我冇咩影到,
過左一陣行路落山,
去左影帖子相,
12個人迫埋一齊,
我影都影唔到一張,
佢地影完,
啲女仔拎哂,
男仔一張都冇,
真係仆街,
念唔到打咩啦..
88。
記住留言呀。 |
2009 年 4 月 5 日 星期日  |
2009 年 3 月 20 日 星期五  |
2009年3月20日  |
分類: 未分類 |
我打返blog啦,
好耐冇打啦,
今日放左學係學校打毛球,
成班自己班,
估唔到咁多毛球高手,
發覺自己好廢,
今日打既野到此為止,
請留言在此。 |
2009 年 3 月 2 日 星期一  |
2009年3月2日  |
分類: 未分類 |
可能好耐先會再打日誌,
請留言在此,
愛上了她4年有多,
因知她已有男友,
就放棄了她,
願她和男友過着幸福快樂的生活。
和最好的朋友相識了年幾,
但他已去了外國讀書,
願他在這邊認識更多朋友。
人生就是這樣。
|
« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | ... | 43 | »
|