9月1日我最好既朋友咁早就同我講定左生日快樂=]
琴日9月2日有5個人同我講左生日快樂..
第一個係網友..
第二個係峻..
第三個係blog友..
第四個俊..
第五個係霖..
到左今日..
冇咩人記得我生日..
第一個升..
第二個又係霖..
第三個係唯..
唉...
9月2日講生日快樂仲多過今日..
唉唉唉..
最多人記得嫁啦今年..
之前差唔多一個都冇..
不過今日都係冇人送生日禮物..
咁多年黎都未收過唔係屋企人既生日禮物..
算啦..
又要等下年睇下有冇...
本來打完嫁啦個blog..
又有三個blog友留言生日快樂比我..
之後雅同我講左..
唯又同我講左..
誠都係..
又有兩個blog講..
之後又黎多個xanga友..
之後潼又同我講...
蓉都同左我講..
我打出黎先咁多人同我講..
唔係大把人唔記得..
又有blog有同我講啦..
今日最後一個莉..
多謝你地=]
之後9月4日..
蔚都有同我講..
琳又同我講左..
之後唔記得仲有邊個.. |