18禁.. 與禁煙禁酒之家**
 
 
 
小呆..
小名:::" ""仍在愛你..*
      …呆呆呆呆呆*...*

性取向:::中意男仔架..*
老齡:::15了.."弓喜弓喜!!

現站那地:::香港地方..亦是同種人"
所愛的人:::牙孝..* 
自己story::: 
   
**我有一班好朋友...天逸班朋友"
  :;'沒了..*^^”
"我有一個不全的家庭..*沒有溫暖的家 
       ("生命")只有快樂與不快樂.."
    
我想,..沒有什麼比朋友還重要*
是你不想我啦 什至不找我啦       無非幾天變化 就像刮我幾千巴
  難道你共我親吻抱擁之後竟有偏差
      不想和我好 請求直說真話""
**知道你不愛我...*
         ""但我還要愛你..*
”win-love之bb家族"γ×°>3<
))妖bb*冰bb*靜bb|||||!
**云bb*紫bb*呆bb*細bb..**

                               自戀人..**

MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 訪客留言 ::

 
最近三個月尚無任何留言



:: 我的好友 ::


 


 
2005 年 10 月 21 日  星期五 晴天
放學大事發生...

大事故事不宜多說....總之大事...

為何......

喜歡你跟我說我愛你...但係你從來未講過....

灰爆..

 

愛你時間︰2005-11-07 07:40 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 
2005 年 10 月 20 日  星期四 晴天
肥鏵大日子,..**生日唷...

今日朝早起身睇下部電腦個陣,...冇啦啦....haaappy brithdayyy....

原來今日係肥鏵生日.....生日快樂,..

happy brithday to you**happy  brithday to you**

happy brithday to wawa**happy brithdayto you**生日快樂,,..

祝你早日同et拉埋天2,...卡""

今日見到怪物好唔知點呀,..好似冇左個種感覺甘..

如果早d識左怪物...我就唔會中意紫揚...唉唉..

放學之後...聽到xsir唱歌,..好想喊...

我到而家我都唔知我自己想點...好想死....

help me....冇人愛我了....

之後就返左屋企.....係咪我好黑人憎姐...唉唉唉唉...

同你傾計好開心呀....thank you**

愛你時間︰2005-11-07 07:40 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 
2005 年 10 月 19 日  星期三 晴天
*逃學日,..

今日我唔想返學,..之後諗住去牙揚到..

去之前打左比牙細..牙細原來都冇返**

呵....待續.....

 

愛你時間︰2005-11-07 07:39 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]