| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
| 2005 年 11 月 20 日 星期日 |
 | |
| 爆臭臭.." |
今日好早就起左身..!!
訓唔著呀..就睇d劇集..睇左8仙飯店殺人事件.."恐怖..*
不過都唔知睇左幾多次..哈
淨係換衫..化妝都搞左成30分鐘先得.."
就出去lu.."我同雯雯去天逸天台等云云黎.."
係到悶左成個鐘..又係到發癲...冇啦啦..
有一班女上左黎..仲要好串啵...
佢地坐左成十幾分鐘就走..走個陣..我咪問佢..
上黎做咩呀..佢仲好串答返我.."就係到屌尻佢.."
佢冇啦啦..叫我地吹d仔上黎嘈尻佢.."
佢都on尻尻.."之後冇佢甘好氣..去左銀座睇人打波先.."
去到..見到李sir.."同我學校d人...係到比賽.."努力!!
之後冇幾耐就走lo.."返左天恆..班女話要出黎講清楚佢.."
有咩好講...係到點尻我地周圍走.."去到涼亭搵佢地..好多人呀..好撚驚"
就係到等佢囉..等到佢同個個咩黎左..佢話同我地講對唔住.."
受唔起tim...甘真係好少人同我講對唔住..."
牙瑤話佢態度唔好..要佢再講..牙瑤就話唔得.."
要佢跪係到講...不過都係算啦..公弓就算囉.."
佢地成班係到講...唔like咪嘈尻我地囉.."仲要係到講尻9姊妹.."
未撚屎過..死豬西珊.."牙瑤係甘講佢架...哈!!甘真係好豬.."哈
之後冇幾耐..就班合桃要打尻佢地班女..抵屎...嘈啦...吹雞啦..哈
之後我地咪係到睇戲囉...都冇野睇既..
佢地個牙大(屎tb)講架..有咩事打佢一個得啦..唔好搞其他人..哈"
好...一定錫住你既...之後係天澤玩左一陣..就返左屋企..最近係我架啦..
因為我住天澤呀....哈哈..返到屋企前老公就打比我...今晚老公又落d.."
唉...我就返到屋企食完飯就訓啦...教教豬了..""聽唔到老公電話...
sorry...唔係有心架..訓左咋.."
**Know you it is eternal and easy I.. ? ?
Hope that you are happy and happy forever! !
有冇人知點解呢尼句野...哈"老公..i love you.."!!
|
|
愛你時間︰2005-11-21 07:35 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
| 2005 年 11 月 19 日 星期六 |
 | |
| happy.." |
今日一早就起左身..哈"
因為知道今日可能會見到古巨基.."
嘻..開心屎啦.."之後到11點幾..就出去搵牙云..
上到天恆見到云云...卡"好興奮呀!!
之後過左去牙欣到幫佢整佢個頭..*又教佢點整..
好有成功感.."之後打埋前兩日既日記..就走lu~"
返去天恆搵云云..之後知道牙聰同牙順都唔出去mk.."
灰..不過算啦..見到基仔仲開心呀..."之後同云云搭車出去.."
搭車個陣云云訓左..^^"我就係到睇住佢訓...有點兒覺得佢好迷人.."卡
原本同雯雯講..話係地鐵站等..但係我先去左新世紀先.."
更係..,見基仔先啦..更係.."呵
原本去緊新世紀個陣好失望架..因為..聽唔到d氣氛既聲音.."
但係..上到樓上見到基仔啦...開心d...面紅tim.."
因為之前真係有一排時間係真係好中意基仔.."
好似真係愛上個種..但後來都係搞清楚..唔係既..嘻"
發夢啦我...呵"睇左兩個鐘到先走..走前仲可以同基仔勁近距離..呵
冇幾耐..佢都走左啦...就打比小老公講..嘻"
但係佢話我個邊好嘈..就唔傾啦..
之後我地三個人..雯雯..云云..同我..去左行街...行到甘上下..
就上左ronald屋企坐..坐左一陣..就走lu..."
紫紫急call...9秒9要返到去......
返到去..又凍又冇野做..咪去比條褲比欣欣.."
幫佢買左條褲..個人認為幾令..唔知佢點諗呢.??
之後上天逸坐左一陣..就過左天悅搵個個成日比我咸濕既牙星...
就係天恆天台等...老公仔打比我...開心屎左.."
食左一陣..佢就訓啦.."我仲叫我小心d..有咩事就打比佢.."
之後又過左臭河...又玩左一陣..無奈""
就要返屋企啦...同雯雯返左我屋企..homeee.."
就諗住訓一陣..就出去..點知..訓到第二朝先起身...
sorry..紫紫..訓左教教tim..陪唔到你.."
老公仔..我愛你.."嘻...
I clock you and I of Italy say that I love you "
i love you too..""
|
|
愛你時間︰2005-11-21 07:13 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
| 2005 年 11 月 18 日 星期五 |
 | |
| 五周年.."unhppy" |
今日學校五周年..*
我要係學校幫手.."唉..灰爆~!!
賴樂同孫雞..兩個又要出去做比賽d工作人員..
得返我一個..而家越黎越覺得係學校冇咩人陪我.."
之後..做完野上返去課室"開小食會
得我同cool姐姐兩個係到傾計..之後食蛋糕.."
食左一陣...之後玩左一陣...
賴樂同孫雞就返左黎.."兩個都冇咩點理過我..
放完咩咩之後..再做埋一人一磚.."
就放學啦...牙欣冇啦啦黎搵我.."
佢好似有d唔開心..
佢就問我放學去邊..我話唔知呀..甘啦!!
佢叫我放學同佢傾下計...實際係傾心事..嘻"
冇所謂啦..我都有唔開心既野..
我開始發現..原來我地兩個唔開心既野都係朋友...
我地講返起之前既野..*唉..unhppy.."
呢幾日冇電腦玩..好在有你陪我..哈.."
小老公係大傻瓜...*傻豬老公.."
|
|
愛你時間︰2005-11-19 12:44 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
| « | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | ... | 33 | » | |