今日先係星期2...幾時先到星期5呀??
唉...佢開始唔多理我啦.."
佢個腦係得返"姐姐"...*唉..
返到學校...遲到tim..
兩個姓劉既..係甘鬧我...甘又記左個缺點...算la*
開始唔再留意怪物了..都唔知點解..*
可能已經慢慢愛上你.."
我覺得同你好似冇機會..唔會一齊到.."
不過擁有過就算啦...*希望你開心d...笑多d..嘻"
灰左兩日...完全冇哂feel**
人人鼓勵我..無人傾慕我*
///.,.常常激勵別人盡情熱戀事後遺下我**
”"像毒咒 無人愛我 別嚇我"””
]]並無自欺 所有老死 只配作知己"””
))"願意跟我細數戀愛挫折 抱住我會死!!~
] ]]談完情 拖好手 都將我拋棄"":"
"::從來沒理會我喜與悲///\\" ****是那麼平凡仍可以來鬥氣”"”}
:":談情令我心死 由得我死''/\''
|