| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
| 2005 年 11 月 14 日 星期一 |
 | |
| 留位...唉...唔開心.." |
唉....唔知做咩..今日好累呀..""
不過都要返學..*琴晚聰哥哥又話出黎...又冇出..>_<"
返到學校...訓訓訓...之後派卷...
數學..係全班最低...我都知一定係全班最低..."
冇計啦...係最煩既日子測驗""
之後派中文...不過冇派到..""要入分先.."
個同學仔話我知..我8分咋..應該係全班最低...
之後派通識..18.5分..miss問我..係咪上堂有d唔明呀??
我就話唔關你事..係我自己上唔到腦...**
之後今日用左兩堂時間去寫每個月既信比自己..
冇啦啦...張紙點到水...化哂d字...好唔開心呀..
冇心機再寫啦...唉...午膳上去開例會.."avpro成員..*
牙sir話我同賴樂..同肥鏵三個做五周年校慶既燈光.."
是但啦...冇所謂...之後傾返專題..
題目係::究竟元朗靈異地方有冇靈異呢??
我地講好..星期3放學去探究下...
因為有d人驚...所以有d人唔使去...>_<”
今日係今年第一個班分最低...3分..""
要留堂...留到5點...留堂個陣..去咸濕個新同學..
但失手呀..唔中呀..>_<”我地係到研究下..邊到先係呢..哈
5點lu...放學啦...放左學去搵牙紫佢地...牙細..牙靜..牙呠都係到.,."
之後幾個一齊去左天恆坐...坐左一陣..我同紫紫..呠一齊返屋企la.."
返到屋企..睇左1d野...唔開心,..算啦...
呢滴眼淚係我今個月第一滴眼淚...好耐了...
好耐冇喊過啦..好耐未試過個種心痛...好耐未試過為一個而喊..""
好辛苦...搞到冇胃口食飯....好痛呀.."
算啦..唔想打啦...好灰呀...好想做返之前既我..."
界手界手界手....不過我唔會再傻..^^”
倒數...生日""
仲有13日............**
就係我生日啦..嘻"
我相信呢個尼日係最開心..!!
希望朋友之間冇嘈架的理由*∼
嘻哈..嘻哈..嘻哈..嘻哈..嘻哈..嘻哈..嘻哈*
|
|
愛你時間︰2005-11-14 07:42 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
| 2005 年 11 月 13 日 星期日 |
 | |
| 同欣朋友行左好耐"".. |
今日朝早11點幾出左去lu..."搵欣欣**
之後同左佢去頌富商場食野.."
佢食我既最愛呀**("燒賣")唔制""我唔食...
因為我已經和佢分了手...不喜歡他和我的最愛食物..
之後牙欣陪我食野..但係冇胃口...食左1d就冇食啦..*
後尾..順仔仔黎左比返個袋我..."嘻...
之後佢就走左...又返過黎...又走左..又返過黎..."呵
之後就走lu...出到去先1點幾...行到2點幾...
中於行完啦...唉..好累呀...
小老公寧願去打機都唔黎搵我...>_<"
之後上左前度男朋友屋企...嘩....仲亂過之前""
甘架...臭臭...算啦!!!何況我同佢冇哂關係...朋友咋^^"
之後就走左啦...唉....
老公隻眼發炎....心痛...""卡
希望你冇事啦...***
返到天水圍...去左天富天台搵聰哥哥佢地..""
對唔住呀...聰哥哥...
琴晚要你等我甘耐..我又訓左....sorry"""
今日行到邊都見到個兩條女...係到眼啤啤..超"
去左天恆搵冰媽..7老婆..嘻""3..5老婆都係到..
冰媽...細爸都係到...冇幾耐..有人放左枝煙係我個嘴到..
原來係個個唔知叫咩名...咩叫牙狗....
之後就過左俊云軒...d合桃仔都傻西西...
冇啦啦係到搞事...又惹我地...佢地吹雞都要成個鐘啦...哈"
我唔係笑佢地呀...之後就返左屋企..
**我老公係傻瓜**
|
|
愛你時間︰2005-11-13 08:34 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
| 2005 年 11 月 12 日 星期六 |
 | |
| 勿不開心..** |
出左去之後.."同細細and紫紫and冰冰and o靚妹and等等..
佢地唔開心呀..>_<”個陣都唔知發生咩事...又唔同人家講啵..
之後冰冰跑走左..紫紫追住佢...""唉唉..**
得返我地係到..""之後冇幾耐...細細...o靚妹..牙斗..一齊走lu...
去搵聰哥哥先..""之後牙斗返屋企lu..*就去搵""水長""..
之後一齊走lu..細細走先..因為佢要返屋企..."嘻
係路上見到牙云..同牙靜""嘻..傾左一陣就走左lu..
去到天富..聰哥哥先話要等埋佢個fd::""
等等等....我同o靚妹要陪紫紫返屋企先,...
到左9點幾個陣...先出去..."我地先去搵冰冰..但冰冰走左返屋企.."
之後我地3個傻婆...去飛的去天瑞...型呢...
想當年既我...成日都話要飛飛taix""而家..唉唉唉..
冇幾耐...到左lu..""同牙細傾左兩句..佢又癲起左.."
唱起水調歌頭...下..?????
之後...玩左一陣..點下名先..""
有聰哥哥..細細..紫紫..o靚妹..順仔仔..水長..扮野王子..
光頭哥哥..帶帽哥哥..露胸哥哥..仲有個B G""
係到玩玩玩..傾傾傾...嘻""同扮野王子握手..佢好搞笑架.."
好似觸電甘架..哈...唔知點解最近好中意握手呀..嘻"
同水長..聰哥哥..順仔仔握手..佢地好驚我搞佢架...哈..
之後冇幾耐...自己係到練舞...仲教細細跳TIM.."""
好搞笑唷..細細跳得幾好..唔錯..**
一班同PSP睇MV..一班用PSP打機..嘻""
甘我用電話聽歌啦..哈"
過左一陣..光頭哥哥同扮野王子走LU...走個陣又握手...嘻":"
冇啦啦...多左一班人..""係水長既FDDD...嘻""好型唷..*
臭..冇幾耐..屋企人叫我返屋企LU..要走LU..""
好唔捨得你地呀...今日過得好開心呀...THXX""
HOO...佢今日唔開心呀...灰左..""岩岩我父王同皇妹係到同佢玩..."
不過我知佢唔會介意既..玩下咋..""^^”嘻"唔好意思呀...
我D FD好中意玩野架..""所以同佢地一齊..好開心架..**
今日聽到首歌..好唔開心呀...拖拖拉拉..""
你要是不愛我..不愛我..不愛我..
請你就疏遠我..疏遠我..疏遠我..""唉唉..**
差D喊左出黎...鳴...冇喊到,..大家要開開心心..相親相愛...卡..
愛埋我啦...嘻""教教豬啦...今日好似打左好多野甘..""
順便介紹埋我家族先...""
父王:::細細**** 母后:::冰冰****
皇后:::婷婷**** 前妻:::瑤瑤****
2奶:::瓊瓊**** 3奶:::云云****
4奶:::女女**** 5奶:::鏵鏵****
皇妹:::紫紫**** 皇妹:::雯雯****
皇姐:::豆豆**** 皇姐:::靜靜****
皇兄:::牙浩**** 皇兄:::牙聰****
皇兄:::細B**** 王子:::牙順****
好朋友:::o靚妹***賴樂*** 牙欣*** 牙呠***
:::嘉兒*** 水長*** 牙斗*** 牙塋***
:::冇講你既...同我講啦..""
仲有個細魯弓:::hohoho..**
今日多左2個老婆仔..""嘻*
原本今日去探險..但因為搵唔到人去...所以..."
係俊云軒坐左一陣...就返左屋企...
魯弓隻眼發炎呀...擔心心..""
希望你冇事啦..""
聽日同牙欣出去行街..""
牙欣係我一個識左好好耐既fd..""嘻*
|
|
愛你時間︰2005-11-12 02:14 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
| « | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | ... | 33 | » | |