今日好早起左早...**
更係啦~去唱k啵...
首先去左臭紫屋企...等佢*∼
再去商場等臭雯...等左好耐唷...去左廁所~佢入左黎啵..勁..**
其次就去臭妖屋企樓下等佢...順便..順便咋(講下笑咋)...等埋臭冰~*
等到lu,,一齊出發去唱k...好耐都冇同佢地去唱啦!!*
我好記得..我地係107號房架*因為我入錯過106號房呀!!*激死人ar..
唱到1點幾...就去左打機...
去千色後面個間叫京拿打機...
之後就上左上面個波樓..篤波...幾好玩唷...你地冇去個d"痕"唔係到架啦~
之後就去左食野...真係人黑仔行步路都仆街架...見到d"西"人~
係咁啤住哂...唔敢過黎打過呀??臭..
之後我地就走左lu...就送臭雯搭車....而我就同臭妖..臭紫返車返屋企!!呵*
大家係咪覺得有個人唔見左呢..就係臭冰啦~佢去左邊呢..因為佢唔想打機就去左搵工做啦~
哈...返到天逸...臭妖借左個排球打...打左一陣就返左屋企lu**
今日開心唷.. |