18禁.. 與禁煙禁酒之家**
 
 
 
小呆..
小名:::" ""仍在愛你..*
      …呆呆呆呆呆*...*

性取向:::中意男仔架..*
老齡:::15了.."弓喜弓喜!!

現站那地:::香港地方..亦是同種人"
所愛的人:::牙孝..* 
自己story::: 
   
**我有一班好朋友...天逸班朋友"
  :;'沒了..*^^”
"我有一個不全的家庭..*沒有溫暖的家 
       ("生命")只有快樂與不快樂.."
    
我想,..沒有什麼比朋友還重要*
是你不想我啦 什至不找我啦       無非幾天變化 就像刮我幾千巴
  難道你共我親吻抱擁之後竟有偏差
      不想和我好 請求直說真話""
**知道你不愛我...*
         ""但我還要愛你..*
”win-love之bb家族"γ×°>3<
))妖bb*冰bb*靜bb|||||!
**云bb*紫bb*呆bb*細bb..**

                               自戀人..**

MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 訪客留言 ::

 
最近三個月尚無任何留言



:: 我的好友 ::


 


 
2005 年 7 月 3 日  星期日 晴天
留在家中一天..

原訂..今日係要去雯雯屋企架...

但係因為我地都好眼訓..又冇錢既關係...所以冇去到~

今日全日係屋企睇碟...隻碟幾感人的..

係韓國戲黎架~叫做悲傷戀歌...幾好睇架...

之後就食下野..咁...訓下教..咁...

咁就過左一日啦~呵*

愛你時間︰2005-07-05 09:25 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 
2005 年 7 月 2 日  星期六 晴天
姊妹們唱k之日,,**

今日好早起左早...**

更係啦~去唱k啵...

首先去左臭紫屋企...等佢*∼

再去商場等臭雯...等左好耐唷...去左廁所~佢入左黎啵..勁..**

其次就去臭妖屋企樓下等佢...順便..順便咋(講下笑咋)...等埋臭冰~*

等到lu,,一齊出發去唱k...好耐都冇同佢地去唱啦!!*

我好記得..我地係107號房架*因為我入錯過106號房呀!!*激死人ar..

唱到1點幾...就去左打機...

去千色後面個間叫京拿打機...

之後就上左上面個波樓..篤波...幾好玩唷...你地冇去個d"痕"唔係到架啦~

之後就去左食野...真係人黑仔行步路都仆街架...見到d"西"人~

係咁啤住哂...唔敢過黎打過呀??臭..

之後我地就走左lu...就送臭雯搭車....而我就同臭妖..臭紫返車返屋企!!呵*

大家係咪覺得有個人唔見左呢..就係臭冰啦~佢去左邊呢..因為佢唔想打機就去左搵工做啦~

哈...返到天逸...臭妖借左個排球打...打左一陣就返左屋企lu**

今日開心唷..

愛你時間︰2005-07-05 09:20 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 
2005 年 7 月 1 日  星期五 晴天
悶悶的咩紀念品

今日係咩特咩行咩政咩..唔知咩紀念品...

所以唔使返學...個日都冇咩點出街...*

同左臭婷..臭女..臭妖個d去天台坐咋..**

後來臭妖仲要離開我tim...唔制呀!!*

又要落雨喎...就去左臭婷屋企啦~過左一陣....

就返屋企lu,...好方便架..係隔離咋..呵

愛你時間︰2005-07-05 09:10 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]