18禁.. 與禁煙禁酒之家**
 
 
 
小呆..
小名:::" ""仍在愛你..*
      …呆呆呆呆呆*...*

性取向:::中意男仔架..*
老齡:::15了.."弓喜弓喜!!

現站那地:::香港地方..亦是同種人"
所愛的人:::牙孝..* 
自己story::: 
   
**我有一班好朋友...天逸班朋友"
  :;'沒了..*^^”
"我有一個不全的家庭..*沒有溫暖的家 
       ("生命")只有快樂與不快樂.."
    
我想,..沒有什麼比朋友還重要*
是你不想我啦 什至不找我啦       無非幾天變化 就像刮我幾千巴
  難道你共我親吻抱擁之後竟有偏差
      不想和我好 請求直說真話""
**知道你不愛我...*
         ""但我還要愛你..*
”win-love之bb家族"γ×°>3<
))妖bb*冰bb*靜bb|||||!
**云bb*紫bb*呆bb*細bb..**

                               自戀人..**

MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 訪客留言 ::

 
最近三個月尚無任何留言



:: 我的好友 ::


 


 
2005 年 10 月 27 日  星期四 晴天
灰...左..

 

今日朝早急急腳...甘返學....幾驚遲到..唉..

返到學校..就係甘訓教....真係好眼訓...

琴晚訓左1個鐘咋....係到黎電視劇..""

唔知做咩..今日好唔開心...好灰...

可能見到佢既日記入面寫既野..."

之後係放學個陣...有個人比怪物icq我呀...開心屎..

但係都係好短暫既開心..之後就同嘉兒同餅餅同佢地既男朋友一齊去食野.."

得我一個係單身....嘻

之後去左天恆等媽子...("冰冰")呵

之後就去左7座**冇幾耐就返左屋企...

返到屋企..冰冰話牙靜兩日冇返學...仲唔見左人..."

都唔知做咩牙佢....玩失蹤呀...靜靜...快d出黎呀..**

原本話同呠呠夜晚出黎..但係我訓左教教..唔記得左..

對唔住呀..呠呠**

5點幾起左身...去睇佢日記....灰爆*****

*******************************************

不會再為任何男人哭泣....我長大了....嘻

愛你時間︰2005-11-07 07:47 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 
2005 年 10 月 26 日  星期三 晴天
在街上見到"佢*文生日"

 

好耐冇同你傾msn...好想同你傾msn..嘻

放左學之後...冇野做..就返左屋企...

之後夜晚同我細佬同紫紫..佢地出去..見到"佢"

之後我跟蹤佢..比佢發現左...唉唉..**灰..

之後冇再見到佢了....唉唉唉...

********************************************

你會愛我嗎,..我在等你既回來**

倒數生日仲有33日...嘻

________________________________________________________

今日"落文"生日呀...生日快樂..**嘻....

happy brithday to you

愛你時間︰2005-11-07 07:45 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 
2005 年 10 月 25 日  星期二 晴天
寫左封信比自己..**

唔知點解...冇啦啦走去寫左封信比自己...

講左呢幾年既野...唉..**

我從"佢"走左之後..我都冇再係學校中意第二個..."

但係...係學期尾...我中意左怪物...*

開始在暑假暗戀左紫揚..之後同牙傑散左之後...

就冇再中意第2個,..

而家心入邊..得返朋友..怪物...同紫揚...

我都唔知自己心諗緊咩...

最耐冇同你傾msn..冇左你陪我..好悶呀...**>_<”

愛你時間︰2005-11-07 07:43 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]