|
今日朝早急急腳...甘返學....幾驚遲到..唉..
返到學校..就係甘訓教....真係好眼訓...
琴晚訓左1個鐘咋....係到黎電視劇..""
唔知做咩..今日好唔開心...好灰...
可能見到佢既日記入面寫既野..."
之後係放學個陣...有個人比怪物icq我呀...開心屎..
但係都係好短暫既開心..之後就同嘉兒同餅餅同佢地既男朋友一齊去食野.."
得我一個係單身....嘻
之後去左天恆等媽子...("冰冰")呵
之後就去左7座**冇幾耐就返左屋企...
返到屋企..冰冰話牙靜兩日冇返學...仲唔見左人..."
都唔知做咩牙佢....玩失蹤呀...靜靜...快d出黎呀..**
原本話同呠呠夜晚出黎..但係我訓左教教..唔記得左..
對唔住呀..呠呠**
5點幾起左身...去睇佢日記....灰爆*****
*******************************************
不會再為任何男人哭泣....我長大了....嘻 |