18禁.. 與禁煙禁酒之家**
 
 
 
小呆..
小名:::" ""仍在愛你..*
      …呆呆呆呆呆*...*

性取向:::中意男仔架..*
老齡:::15了.."弓喜弓喜!!

現站那地:::香港地方..亦是同種人"
所愛的人:::牙孝..* 
自己story::: 
   
**我有一班好朋友...天逸班朋友"
  :;'沒了..*^^”
"我有一個不全的家庭..*沒有溫暖的家 
       ("生命")只有快樂與不快樂.."
    
我想,..沒有什麼比朋友還重要*
是你不想我啦 什至不找我啦       無非幾天變化 就像刮我幾千巴
  難道你共我親吻抱擁之後竟有偏差
      不想和我好 請求直說真話""
**知道你不愛我...*
         ""但我還要愛你..*
”win-love之bb家族"γ×°>3<
))妖bb*冰bb*靜bb|||||!
**云bb*紫bb*呆bb*細bb..**

                               自戀人..**

MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 訪客留言 ::

 
最近三個月尚無任何留言



:: 我的好友 ::


 


 
2005 年 10 月 30 日  星期日 晴天
星期日...好鬼悶..

 

成日冇訓過...

紫紫就黎左我屋企.."坐左一陣...

紫紫打比云云問佢琴日做咩事...

3老婆云云喊呀..搞到紫紫都想喊..

紫紫流左好多多眼淚..."唉..

冇幾耐就出左去啦...同紫紫..云云..冰媽...牙塋..一齊傾計仔..

之後過左一陣靜靜都黎左..嘻

冇幾耐就同2奶上左天台...有女女..同瑤瑤係到...

嘻**i  love you 天逸..""卡

好掛住佢呀...冇同佢傾一陣..就悶啦...

愛你時間︰2005-11-07 07:54 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 
2005 年 10 月 29 日  星期六 晴天
累屎人...>_<"

 

今日一早就出左去元朗了...

同雯雯出..好耐冇見啦..."

之後係街到見到牙順..牙聰個d...

之後一齊行..."心痛呀...買左頂帽比牙順做生日禮物..

>_<”之後就返左天水圍了..

有媽媽係到..冰媽子好冰呀...比衫衫你著.."乖乖呢..

之後云云..紫紫..細細..牙琪..雯雯..冰冰...係到玩....嘻...

冇幾耐有幾個返屋企..得返雯雯..細細..紫紫..牙琪多左個"令"妹.."

我地幾個係網吧打機...嘻同細細對打...係甘loseses....唔制.."

冇幾耐就去左天慈...冇幾耐...3奶同2奶叫我返去陪佢地...wing媽黎左..

之後就行返去..累屎...wing媽靚左好多呀...好成熟呀..""嘻

佢地走哂...得返我同雯雯就返左屋企...過左一陣..就出去lu...

去左睇聰聰...同順順..同個水長...跳舞...**勁...紫紫同牙揚都係到..

聰..揚..紫..雯..上哂黎我屋企訓...嘻...

訓到7點幾...起身..走人...我送雯雯搭車..佢住沙田架...遠"

紫紫屋企人鎖左門..唔比佢返....

我陪左佢一陣...佢就打比佢媽媽叫佢開口...得左..冇比人鬧""

勁呀..我返到屋企仲係到執野....冇訓到教教.."

 

愛你時間︰2005-11-07 07:51 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 
2005 年 10 月 28 日  星期五 晴天
又見到"佢"

   

返學好悶...要做專題啦..>ˍ<”

放左學之後就去左搵冰冰..聰b..細細..."

冇幾耐就返屋企...7點幾就返學校幫手1..乖呢..嘻

係學校冇人幫牙sir..||有我係到牙嗎..嘻

到9點幾...老婆2號同3號就黎接我走...嘻

之後同埋老婆5號一齊走lu..

送埋老婆5號返屋企就去睇人跳舞..

有聰聰同順順...呢d就係我識既...

仲有細細..紫紫..云云...瓊瓊.."令"妹..

之後就走左...夜d又出左去...

我去行左個圈就有500.."之後個新朋友("水祥")佢又話要...**

之後就請佢地食野...**|||佢好搞笑呀..>ˍ<”

之後就同牙聰係天恆坐左一陣...就返左屋企..

牙順成 日好都驚我"咋"佢個波....佢成日話波大唔係話哂事呀..**

超...羅大都唔係話哂事"

哈...!!

佢係msn hi我...我落左街..>ˍ<”sorry..""

又見到佢啦..唉唉..""

愛你時間︰2005-11-07 07:49 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]