| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
| 2005 年 11 月 5 日 星期六 |
 | |
| 加油"" |
今日朝早返左工..."有$$$$出街"
之後同左楊小瑤同陳小紫去左睇戲..嘻"("睇怪誕c新娘")
睇完之後去傻左一陣..就去左不江..行左陣..就返天逸...
有細細..靜靜..云云..紫紫..瑤瑤..冰冰..雯雯..呠呠..婷婷..瓊瓊..女女..係到.."嘻
女女唔開心.."婷婷同瓊瓊安慰佢.."
之後就走左啦...去左紫紫個邊...
同紫紫..細細..冰冰..云云..呠呠..靜靜...雯雯..o靚妹..聰哥哥一齊出發去睇順仔..水"長"出show""
好勁呀..""個個跳得好勁呀...good”""”""”
之後又睇人唱歌歌...有d幾好聽..有d一般啦..""
我地見到個牙伯做d動作好搞笑呀...過左一陣..
就走左啦...一班去左跳舞("聰哥哥..順仔..水"長"..eric")..一班去左食野..("呆呆..紫紫..冰冰..雯雯")
一班就去左玩..("細細..o靚妹..云云..靜靜..呠呠..")..分開左3班去玩...卡
之後我地打包云吞面比聰哥哥食...嘻..幾考順..
過左一陣係元朗廣場後門跳舞...等齊人就走lu..返天水圍..嘻"
唉..唔開心呀...細細..冰冰..紫紫..又做d令我唔中意既野..."唉..
算啦..一齊走走走...玩到5點幾就返屋企lu.."
累屎人啦...唉
揚少生日玩失蹤..""生日快樂..**
|
|
愛你時間︰2005-11-08 12:57 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
| 2005 年 11 月 4 日 星期五 |
 | |
| 傻女...嘻 |
返學悶屎人.."
夜晚出左去..同聰哥哥..水"長"..順仔..紫紫..細細..o靚妹.."
去左天瑞跳舞..""嘻"
打屎你地...蕉蕉蕉..死哂..比我攻擊...死哂...呵""
勁...好白痴呀..卡"
夜晚..紫紫黎左我屋企..佢又唔開心..係到喊...唔好甘啦..姊姊""
努力" |
|
愛你時間︰2005-11-08 12:41 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
| 2005 年 11 月 3 日 星期四 |
 | |
| 好眼訓呀.. |
呠呠夜晚黎左我屋企...
上到黎我屋企..佢唔開心..
係到喊...唔好唔開心啦...^^”
冇點訓過..好累呀..教教豬先..嘻” |
|
愛你時間︰2005-11-08 12:36 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
| « | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | ... | 33 | » | |