18禁.. 與禁煙禁酒之家**
 
 
 
小呆..
小名:::" ""仍在愛你..*
      …呆呆呆呆呆*...*

性取向:::中意男仔架..*
老齡:::15了.."弓喜弓喜!!

現站那地:::香港地方..亦是同種人"
所愛的人:::牙孝..* 
自己story::: 
   
**我有一班好朋友...天逸班朋友"
  :;'沒了..*^^”
"我有一個不全的家庭..*沒有溫暖的家 
       ("生命")只有快樂與不快樂.."
    
我想,..沒有什麼比朋友還重要*
是你不想我啦 什至不找我啦       無非幾天變化 就像刮我幾千巴
  難道你共我親吻抱擁之後竟有偏差
      不想和我好 請求直說真話""
**知道你不愛我...*
         ""但我還要愛你..*
”win-love之bb家族"γ×°>3<
))妖bb*冰bb*靜bb|||||!
**云bb*紫bb*呆bb*細bb..**

                               自戀人..**

MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 訪客留言 ::

 
最近三個月尚無任何留言



:: 我的好友 ::


 


 
2005 年 11 月 5 日  星期六 晴天
加油""

今日朝早返左工..."有$$$$出街"
之後同左楊小瑤同陳小紫去左睇戲..嘻"("睇怪誕c新娘")
睇完之後去傻左一陣..就去左不江..行左陣..就返天逸...
有細細..靜靜..云云..紫紫..瑤瑤..冰冰..雯雯..呠呠..婷婷..瓊瓊..女女..係到.."嘻
女女唔開心.."婷婷同瓊瓊安慰佢.."
之後就走左啦...去左紫紫個邊...
同紫紫..細細..冰冰..云云..呠呠..靜靜...雯雯..o靚妹..聰哥哥一齊出發去睇順仔..水"長"出show""
好勁呀..""個個跳得好勁呀...good”""”""”
之後又睇人唱歌歌...有d幾好聽..有d一般啦..""
我地見到個牙伯做d動作好搞笑呀...過左一陣..
就走左啦...一班去左跳舞("聰哥哥..順仔..水"長"..eric")..一班去左食野..("呆呆..紫紫..冰冰..雯雯")
一班就去左玩..("細細..o靚妹..云云..靜靜..呠呠..")..分開左3班去玩...卡
之後我地打包云吞面比聰哥哥食...嘻..幾考順..
過左一陣係元朗廣場後門跳舞...等齊人就走lu..返天水圍..嘻"
唉..唔開心呀...細細..冰冰..紫紫..又做d令我唔中意既野..."唉..
算啦..一齊走走走...玩到5點幾就返屋企lu.."
累屎人啦...唉

揚少生日玩失蹤..""生日快樂..**

愛你時間︰2005-11-08 12:57 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 
2005 年 11 月 4 日  星期五 晴天
傻女...嘻

返學悶屎人.."
夜晚出左去..同聰哥哥..水"長"..順仔..紫紫..細細..o靚妹.."
去左天瑞跳舞..""嘻"
打屎你地...蕉蕉蕉..死哂..比我攻擊...死哂...呵""
勁...好白痴呀..卡"
夜晚..紫紫黎左我屋企..佢又唔開心..係到喊...唔好甘啦..姊姊""

努力"

愛你時間︰2005-11-08 12:41 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 
2005 年 11 月 3 日  星期四 晴天
好眼訓呀..

呠呠夜晚黎左我屋企...
上到黎我屋企..佢唔開心..
係到喊...唔好唔開心啦...^^”
冇點訓過..好累呀..教教豬先..嘻”

愛你時間︰2005-11-08 12:36 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]